اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه ای به دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی

اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه ای به دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی

به گزارش نارنجی، برخی از فعالان رسانه ای که همراه با گروهک های ضد انقلاب در اخبار جعلی بی بی سی به انتشار اطلاعات کذب در مورد پرونده نیکا شکرمی پرداختند، به دادسرای تهران دعوت شدند.

میزان در خبر خود نوشت: با توجه به انتشار اکاذیب، توهین و تبلیغ علیه نظام در اینترنت پس از انتشار گزارش جعلی در سایت انگلیسی بی بی سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران از جرایم زیاد خبر داد. . از خبرنگاران و فعالان رسانه ای

بر اساس وظیفه قانونی دادگستری با اخلال گران امنیت روانی جامعه، دادسرای تهران برای این افراد پرونده کیفری تشکیل و برای توضیحات به دادسرای تهران فراخوانده شدند.

گفتنی است روز گذشته زمانی که سایت bbc world گزارشی جعلی، نادرست و پر از خطا در مورد پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد، این پرونده پیش از این به دقت بررسی شده و نتایج بررسی ها رسما در رسانه ها اعلام شده است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه ای به دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه ای به دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه