جزییات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

جزییات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

نارنجی:

در این خبر ادعا شده است که تعدادی از پزشکان بر اثر نوشیدن نوشیدنی های تقلبی و خانگی در این مهمانی مسموم شدند و یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخت و تعدادی دیگر نیز بر اثر مسمومیت شدید در شهر شیراز جان باختند. شیراز به بیمارستان منتقل شده اند. .

همچنین در این گزارش آمده است که همسر این پزشک که چشم پزشک است هر دو کلیه وی از کار افتاده و اکنون در کما به سر می برد.

مهرداد شریفی معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با نارنجی با بیان اینکه از جزییات این حادثه مرگبار اطلاعی ندارم، اظهار داشت: ظاهرا این حادثه در یک مهمانی ویژه رخ داده و پزشکان نیز در آن حضور داشته اند. در این مراسم بیشتر آنها از بخش خصوصی بودند.

وی با اشاره به اینکه همه افرادی که در این مهمانی حضور داشتند پزشک نبودند، گفت: ترجیح می دهیم در این مورد صحبت نکنیم. برخلاف آنچه در مورد افزایش مراجعات به بیمارستان ها بعد از این مهمانی گفته شد، تاکنون درخواست زیادی برای بیمارستان نداشته ایم.

قایم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار آشنایی بیشتر با نظام پزشکی شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و امنیتی شهرستان شیراز نیز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه جنایی استان در حادثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی از دره شوری با بیان اینکه در این پرونده 3 نفر از عوامل مرتبط با مسمومیت افراد درون حزبی بازداشت شدند، گفت: عوامل، عاملان و همدستان احتمالی جنایت نیز تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین گفت: در آن حادثه در مجموع 6 نفر مسموم شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد و بقیه نیز پس از اقدامات درمانی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان خارج شدند.

وی برخی از اطلاعات و جزییات غیرموثق که در فضای مجازی منتشر می شود را کذب دانست و تاکید کرد: برخی از اطلاعات منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات غیر موثق است و تنها نهادهای مسیول و مسیول می توانند با رعایت حقوق شهروندی اطلاع رسانی کنند. وضعیت شخصی و رسیدگی به پرونده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه