دُم خروس بیرون زد! – نارنجی

دُم خروس بیرون زد! - نارنجی

مجلس نمایندگان آمریکا اخیراً لایحه کمک مالی و نظامی 26 میلیارد دلاری به رژیم اشغالگر قدس را تصویب کرد و به این ترتیب به نظر می رسد صهیونیست ها برای اقدامات تروریستی و غیرقانونی خود چک سفیدی دارند که دولت آمریکا این اقدام را انجام داده است. و نمایندگی های آن توسط مدیریت آن امضا و دریافت شده است.

به گزارش نارنجی، الف نوشت: از نخستین ساعات آغاز جنگ غزه، دولت آمریکا از رژیم اشغالگر قدس تسلیحات سنگین و حمایت مادی کرد و به گفته بسیاری از منابع دانشمندان و تحلیلگران، فرآیندهای میدانی زیادی را انجام داد. حرکت به. علیه مردم فلسطین و مقاومت قیام کردند. بیش از 6 ماه از آغاز جنگ غزه که منجر به کشته، زخمی و ناپدید شدن بیش از 100000 فلسطینی ساکن نوار غزه شد، می گذرد.

در این راستا دولت آمریکا که همواره خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی حقوق بشر و مبانی والای انسانی در جهان معرفی می کند، به دلیل همکاری این کشور با جنایات با بحران جدی و سیل انتقادات مواجه شده است. رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بیگناه غزه قیام کرده و ادامه دارد. وسعت این فشارها و انتقادها به داخل آمریکا و دیگر پایتخت های مهم غربی هم رسیده است. تاکنون بیش از 800 نهاد مدیریت شهری در آمریکا از جمله شورای شهر شیکاگو آشکارا جنگ غزه و همکاری دولت آمریکا در این رویداد را محکوم کرده اند.

اما همزمان با افزایش انتقادات داخلی و بین المللی نسبت به نقش این کشور (آمریکا) در جنگ غزه، دولت بایدن تا حدودی رویکرد خود را تغییر داد و سعی کرد به جنگ مذکور پایان دهد و مردم را تحت فشار قرار دهد. اشغالگران صهیونیست از عقب نشینی از نوار غزه صحبت می کنند. در همین راستا تعداد قابل توجهی از اعضای تیم امنیت ملی و سیاست خارجی دولت بایدن به صراحت تاکید کرده اند که دولت آمریکا به شدت مخالف حرکت رژیم صهیونیستی به شهر استراتژیک رفح در جنوب نوار غزه است. .

شهری که بیش از 5 برابر ظرفیت و جمعیت خود میزبان آوارگان فلسطینی است و حمله به آن فاجعه انسانی بی سابقه ای را رقم خواهد زد. اما با وجود همه این نشانه های بیرونی دولت آمریکا، وقوع یک اتفاق مهم اخیر نشانه های آشکار نفاق و دورویی کاخ سفید و اکنون دولت آمریکا را در معرض دید جهانیان قرار داده است. در همین راستا مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا لایحه کمک مالی و نظامی به رژیم اشغالگر قدس به ارزش 26 میلیارد دلار را تصویب کرده است.

البته صحبت هایی در مورد امضای قرارداد تسلیحاتی جداگانه با تل آویو نیز وجود دارد که در آن دولت آمریکا تعداد زیادی بمب و خمپاره و سلاح های دیگر را در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد. بنابراین، علاوه بر تفاوت آشکار بیانیه های عمومی و رویه های عملی دولت آمریکا در خصوص جنگ غزه و ادامه اقدامات غیرانسانی واشنگتن در این زمینه، به نظر می رسد این رویداد حداقل 2 پیام دیگر نیز دارد.

ابتدا اقدام اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب پیش نویس لایحه کمک مالی و تسلیحاتی 26 میلیارد دلاری به رژیم اشغالگر قدس که با اکثریت نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه آمریکا انجام شد. ، یک بار دیگر روشن می کند. نکته ای که اساساً صهیونیست ها با اقدامات تروریستی و غیرقانونی خود در ارتباط هستند، لوح سفیدی است که به امضای دولت آمریکا و نهادهای حاکم بر آن رسیده است و این رژیم باید اجلاس استانداردهای دوگانه دولت آمریکا را در رسیدگی به مسایل بین المللی و بین المللی در نظر بگیرد. . معادلات

بنابراین تفاوتی بین دموکرات ها و جمهوری خواهان در حمایت از تروریسم و جنایات صهیونیست ها وجود ندارد.

ثانیاً، به نظر می رسد اختصاص بسته کمک مالی تسلیحاتی مذکور توسط مجلس نمایندگان آمریکا به اسراییل، در چارچوب گمانه زنی های مختلف مبنی بر حمله قریب الوقوع رژیم اشغالگر قدس به شهر رفح، گواه روشنی باشد. . چراغ سبز دولت آمریکا انجام جنایت جدید علیه ملت فلسطین و مقاومت تل آویو است.

جرم این است که واشنگتن تلاش می کند از همکاری با اسراییل خارج شود، اما حقیقت این است که شریک اصلی صهیونیست ها در این زمینه، دولت آمریکا است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دُم خروس بیرون زد! – نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دُم خروس بیرون زد! – نارنجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه