مجلس موضوع حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان را به طور ویژه پیگیری می کند

مجلس موضوع حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان را به طور ویژه پیگیری می کند

رییس فراکسیون حفاظت محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل های آمل شد.

به گزارش نارنجی، سامیه رفیعی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله افراد مسلح به منازل جنگل های آمل گفت: ما هستیم. منتظر اطلاعات و امنیت سازمان ها هر چه سریعتر این افراد را شناسایی و دستگیر کنند

وی همچنین گفت: در عین حال از دستگاه قضایی انتظار می رود آن افراد را به اشد مجازات برساند تا بدانند در مقابله با متجاوزان به عرصه های طبیعی کشور رضایتی وجود ندارد.

رفیع همچنین به ضعف ذات کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه متهمان وقتی با ممانعت نیروهای پدافند برای تخریب منابع طبیعی مواجه می شوند، تصور می کنند که با ایجاد تروریسم می توانند فعالیت های غیرقانونی خود را انجام دهند و قطعا این امر محقق خواهد شد. با برخورد قاطع با مقامات مسیول انجام شود.

وی با اشاره به آسیب دیدن تعدادی از جنگل ها در یک سال گذشته توسط متجاوزان به عرصه های طبیعی، نظارت بر این پرونده توسط فراکسیون محیط زیست مجلس را بررسی کرد و گفت: جنگل بانان و محیط بانان از فعال ترین اقشار جامعه هستند. آنها مسیولیت حفاظت از طبیعت کشور و محیط زیست طبیعی را بر عهده دارند و قطعا در حوزه های مختلف نیاز به حمایت قانونی دارند و مجلس از تمام توان خود در این زمینه استفاده خواهد کرد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجلس موضوع حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان را به طور ویژه پیگیری می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجلس موضوع حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان را به طور ویژه پیگیری می کند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه