راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، مردم یاسوق امروز جمعه 31 فروردین پس از اقامه نماز جمعه این شهر در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات صدیق تظاهراتی برگزار کردند.

پیاده روی از مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد.

مراسم راهپیمایی برای حمایت از عملیات قدرتمند وعده ها و شکست های صادق این است تظاهرات رژیم فاسد صهیونیستی در دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار شد.

روز سیزدهم بهمن ماه، رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد. بین المللی 7 نفر از نیروها و مستشاران جمهوری اسلامی متجاوز و به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در عملیات موشکی گسترده شرکت دارد پهپادآنها در 6 فروردین امسال با موفقیت برخی از مواضع رژیم صهیونیستی را در مناطق اشغالی هدف قرار دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه