قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

به گزارش خبرگزاری نارنجی، موتورسیکلت هایی که قدرت زیادی تولید می کنند بسیار جالب هستند. این موتورسیکلت های عملکرد فوق العاده فقط به سرعت زیادی نیاز دارند و در واقع می توان آنها را موشک های زمینی به حساب آورد. در این مقاله قصد داریم شما را با قدرتمندترین موتورسیکلت های بازار جهانی آشنا کنیم.

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

به گزارش پدال ریپورت، قطعا چنین محصولاتی برای کسانی که توانایی های خود را باور ندارند مناسب نخواهد بود. 5 موتورسیکلت با قوی ترین موتورهایی که خواهید یافت. البته باید گفت لیست زیر فقط برای مدل هایی است که قدرت آنها به بیش از 200 اسب بخار می رسد. همانطور که می توانید تصور کنید، مدل های ذکر شده هیولاهای واقعی هستند و از نظر قدرت و عملکرد در کلاس خود بهترین هستند.

قدرتمندترین موتورسیکلت های دنیا

Ducati Panigale V4

قدرت: 210 اسب بخار

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

محصولات سری V4 دوکاتی پانیگال یکی از خاص ترین موتورسیکلت های این برند است. Panigale V4 یک جانور ترسناک در جاده است و مطمیناً در جاده ها نیز قانونی است. موتور 1103 سی سی این موتور سیکلت 210 اسب بخار در 12500 دور در دقیقه و 123 نیوتون متر گشتاور در 11000 دور در دقیقه تولید می کند. به لطف راهنمایی های تیم مسابقه دوکاتی، Panigale V4 می تواند با حفظ سرعت بالا به راحتی پیچ های تند را انجام دهد. موتورسیکلت مذکور در سه نوع V4، V4 S و V4 SP2 عرضه می شود که همگی قدرت یکسانی دارند، اما تفاوت اصلی در کیت سفارشی هر مدل است. V4 اساساً برای خیابان طراحی شده است، در حالی که دو مدل دیگر مسیر محور هستند.

Aprilia RSV4

قدرت: 217 اسب بخار

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

موتورسیکلت دیگری در لیست قدرتمندترین موتورسیکلت های جهان آپریلیا RSV4 از یک موتور 4 سیلندر 1099 سی سی با 217 اسب بخار قدرت در 1300 دور در دقیقه و گشتاور 125 نیوتن متر در 10500 دور در دقیقه استفاده می کند. آپریلیا RSV4 علاوه بر موتور قدرتمند، وزن مناسبی نیز دارد که آن را به محصولی ایده آل برای پیست تبدیل می کند. دو نسخه از این موتورسیکلت تولید شد و از نظر سیستم تعلیق و رینگ با هم تفاوت داشتند. همانطور که می دانید آپریلیا یکی از بهترین برندهای موتورسیکلت در جهان است.

کاوازاکی نینجا H2

قدرت: 228 اسب بخار

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

Ninja H2 یکی از بهترین سوپر موتورسیکلت های ژاپنی در جهان است و از موتور 4 سیلندر 998 سی سی بهره می برد. قدرت و گشتاور این نیروگاه به 228 اسب بخار و 142 نیوتن متر می رسد. کاوازاکی البته این ممنوعیت برای این موتورسیکلت اعمال شده است تا حداکثر توان آن در دسترس نباشد و مالک آن در معابر عمومی تردد کند. اگر می خواهید قدرت اضافی این موتور را تجربه کنید، باید مدل Ninja H2R را انتخاب کنید که 310 اسب بخار قدرت و 165 نیوتن متر گشتاور دارد. البته این موتورسیکلت فقط برای جاده است.

لایتنینگ LS-218

قدرت: 244 اسب بخار

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

لایتنینگ LS-218 یکی از بهترین و سریع ترین موتورسیکلت های برقی جهان است. حداکثر قدرت و گشتاور آن به 244 اسب بخار و 298 نیوتن متر می رسد. اما نکته جالب تر مربوط به موتور آب خنک است که با همکاری باتری موتور سیکلت می تواند برد 540 کیلومتری را فراهم کند. LS-218 از سیستم شارژ سریع بهره می برد، بنابراین باتری می تواند به سرعت شارژ شود. این محصول لایتنینگ را می توان جادوی مهندسی دانست زیرا تا چند سال پیش هیچکس تصور نمی کرد که موتورسیکلت های برقی با مدل های سنتی بنزینی رقابت کنند، اما LS-218 همه چیز را تغییر داده است.

MTT 420 RR

قدرت: 420 اسب بخار

قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک موتور سیکلت با موتور جت چگونه خواهد بود؟ دانشمندان در Marine Turbine چنین سوالی را مطرح کردند و آن را به واقعیت تبدیل کردند. محصولی که مشاهده می کنید MTT 420 RR است که به موتور توربین آلیسون رولزرویس مجهز شده است که 420 اسب بخار قدرت و 678 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با چنین ترکیب منحصر به فردی، سوار شدن بر MTT 420 RR می تواند به قیمت جان راکب تمام شود!

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدرت با این موتورسیکلت ها معنا پیدا می کند!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه