پروین: پرسپولیس با این بازی هایی که می کند قهرمان می شود/ هر کسی دلش با تیم است می ماند+فیلم

پروین: پرسپولیس با این بازی هایی که می کند قهرمان می شود/ هر کسی دلش با تیم است می ماند+فیلم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب بازی می کند و نتایج خوبی می گیرد، با این بازی ها قهرمان می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، الی پروین در کنار تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: معتقدم با این بازی هایی که در حال انجام است پرسپولیس قهرمان می شود. فصل های دیگر را نادیده بگیرید و در مورد این فصل صحبت کنید.

وی در خصوص اظهارات و مصاحبه های تیم ها گفت: 10 بار گفته ام اشتباه می کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار است ببازیم، اگر می بازیم، بدانیم که این اتفاق نخواهد افتاد. 7 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و سوالاتی در این زمینه وجود دارد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام شود هرکسی که پیراهن پرسپولیس را می خواهد و دوست دارد می آید و قرارداد می بندد. همه خدا را دوست ندارند، نیرویی که نمی تواند جلوی کسی را بگیرد.

کشیش تیم پرسپولیس درباره پول کلان فوتبال گفت: هزاری هم اگر هزار دستمزد بگیرد، اگر دلش با پرسپولیس باشد، هرگز پیراهن این تیم را نمی فروشد و به تیم دیگری نمی رود. اگر خوشش نیامد می گویم اگر درویش بودم به بازیکن خوش آمدید. حالا باید در مورد 7 بازی آخر فصل صحبت کنیم. روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می گویند اسمار خوب است، بگذار او مربی تیم شود. الحمدلله خوب بازی می کنند و نتایج خوبی هم می گیرند. انشاالله با این بازی هایی که می کنند پرسپولیس قهرمان شود.

پروین درباره سخنانش؛ یادم هست وقتی مهدی هاشمی نسب به استقلال می رفت، می گفت: برو آقا انگار باد تو سرت می آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروین: پرسپولیس با این بازی هایی که می کند قهرمان می شود/ هر کسی دلش با تیم است می ماند+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروین: پرسپولیس با این بازی هایی که می کند قهرمان می شود/ هر کسی دلش با تیم است می ماند+فیلم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه