تعیین تکلیف 50 پروژه بر زمین مانده سال های گذشته

تعیین تکلیف 50 پروژه بر زمین مانده سال های گذشته

معاون شهردار تهران گفت: تکلیف 50 پروژه که سال ها روی زمین مانده اند مشخص شد.

به گزارش نارنجی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران لطف الله فروزنده گفت: 2 کار بزرگ در حوزه سرمایه گذاری انجام شده است که در گام اول تکلیف 50 پروژه که سال ها روی زمین مانده و قفل شده اند مشخص شد. و در حال حاضر 70 درصد مشکلات این پروژه ها حل شده و این سرمایه گذاری ها و همکاری ها با بخش خصوصی داخلی صورت گرفته است که برای ادامه این روندها تغییر کرده است.

فروزنده به فراهم شدن بستر برای سرمایه گذاران خارجی اشاره کرد و گفت: در گام دوم زمینه برای سرمایه گذاری خارجی ایجاد می شود که نمونه بارز آن در توافق با چین برای تامین ناوگان برقی حمل و نقل عمومی مشهود است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: همچنین در زمینه سوزاندن زباله، ساخت هتل، ساخت خانه های صنعتی، شهربازی، ورزشگاه و مرکز تجارت بین المللی مذاکرات بسیار مناسبی با سرمایه گذاران خارجی انجام شده و تمامی این موارد رو به اتمام است. . .

وی همچنین گفت: برنامه ما دریافت حداقل 100 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی در سال آینده است که با اجرای این اقدام و حضور سرمایه گذاران خارجی، ضریب اطمینان سرمایه گذاری در ایران افزایش می یابد و میزان سرمایه گذاری خارجی افزایش می یابد. سرمایه گذاری ها با توجه به پلتفرم های داده شده افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، فروزندی در بخشی دیگر از این سخنان گفت: ایران از توانمندی های بالایی برخوردار است بنابراین باید به توانمندی های داخلی در جاهایی که توانمندی ها وجود دارد، در شهرداری، نگاه کنیم. ما باید. منابع تولید می کند، در حالی که پلت فرم دارایی سرمایه گذاران داخلی بیشتری را فراهم می کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال می توان از اتفاقات خوبی در شهر آفتاب صحبت کرد که به دلیل افزایش زیرساخت ها در حال تبدیل شدن به مرکز منطقه است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعیین تکلیف 50 پروژه بر زمین مانده سال های گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعیین تکلیف 50 پروژه بر زمین مانده سال های گذشته"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه