دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه

نارنجی گزارش می دهد؛

دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در 4 فروردین 1369 به عنوان یکی از مراکز دانشگاهی کشور برای تربیت نسل های جوان، کارآمد و متخصص در شهرستان کاشمر تاسیس شد و تاکنون پیشرفت های زیادی را به دست آورده است.

خبرگزاری علم و فناوری نارنجی; دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در 4 فروردین 1369 به عنوان یکی از مراکز دانشگاهی کشور برای تربیت نسل های جوان، کارآمد و متخصص در شهرستان کاشمر تاسیس شد و کار خود را در زمینه (آموزش ابتدایی) آغاز کرد 44 دانش آموز را در یک ساختمان پیدا کردند شروع به اجاره کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی بین المللی واحد کاشمر یکی از سه واحد دانشگاهی استان خراسان رضوی می باشد که دارای مجوز پذیرش دانشجوی بین المللی و خارجی می باشد و در حال حاضر تعدادی از دانشجویان افغانستانی در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می باشند.

این واحد دانشگاهی در حال حاضر دارای بیش از 140 عضو هیات علمی تمام وقت، کاردان، دستیار آموزشی و دستیار آموزشی، بیش از 3 هزار و 300 دانشجو در بیش از 60 رشته مقاطع کاردانی تا دکتری، دانشکده ممتاز با حوزه های عملی و حرفه ای می باشد. این شهر و منطقه، مرکز رشد ویژه پژوهشگران، به یک مرکز علمی و پژوهشی معتبر تبدیل شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در معرض دید است

داشتن خوابگاه های دانشجویی کاربردی و جذاب با ظرفیت بیش از 760 نفر (دو خوابگاه ویژه برادران و یک خوابگاه خواهران)، برخورداری از خدمات با ظرفیت پذیرش همزمان بیش از 1500 نفر، داشتن آزمایشگاه ها و کارگاه های کارآمد، داشتن کتابخانه با بیش از 55000 جلد کتاب مختلف، وجود فضای سبز زیبا، وجود فضاهای ورزشی مناسب و کافی برای استفاده دانشجویان تربیت بدنی و سایر دانش آموزان و ده ها مورد دیگر. جاذبه ها و املاک مفتخر است که توانسته گامی ارزنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد و پاسخی مناسب برای بسیاری از جوانان مستعد تشنه درجات ارزشمند باشد.

تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر حدود 20 هزار نفر از جوانان مستعد و علاقمند به علم و دانش از سراسر کشور بزرگ ایران می باشد.

هییت علمی با استعداد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در بیش از 25 گروه عملی و تخصصی که پاسخگوی نیازهای شهرستان و منطقه می باشد تحصیل می کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در معرض دید است

فرم تحقیق

سفارش پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در زمینی به مساحت 4.5 هکتار و دارای چاه نیمه عمیق، مجوز نگهداری 50 راس گاو شیری و 2 اتاق مرغداری و 2.5 هکتار می باشد. 4. و سالانه 55 تن انگور برداشت می شود.

آزمایشگاه و کارگاه

25 آزمایشگاه و کارگاه مفید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در مساحت 2500 متر مربع به شرح زیر است:

آزمایشگاههای روانشناسی، بیوشیمی، مدلسازی، عمل، مرکز آموزش پرستاری، میکروبیولوژی، مقاومت مصالح، هیدرولیک، ترمودینامیک، فیزیک، خاک، بتن، مصالح ساختمانی، الکترونیک، بیوتکنولوژی جانوری، کارگاه آموزشی کامپیوتر، مکانیک (گرمایش مرکزی – تهویه مطبوع – تاسیسات بهداشتی و مکانیکی)، نقشه ها (انباری)، برق، جوشکاری و برودتی، ورق فلز، چوب و اجزای ساختمانی.

مرکز رشد واحد ترمه

مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحت عنوان فناوری نوین بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی آغاز به کار کرد و در حال حاضر 26 واحد هسته و فناوری در آن فعالیت می کنند. در آن منطقه فعال است. این مرکز

پذیرش دانشجو در رشته های بین المللی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و دو واحد دیگر در استان خراسان رضوی بر اساس تاییدیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز پذیرش و پذیرش دانشجوی غیر ایرانی در رشته های زیر را در مقطع دکتری حرفه ای و کارشناسی ارشد دارد. . درجه (https://fstudent.iau.ir)

دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در معرض دید است

مرکز مهارت های عمومی و حرفه ای سما

در این مرکز 1100 دانش آموز در 6 مدرسه شامل دو مرکز پیش دبستانی و دبستان دخترانه و پسرانه، دو مدرسه اول ابتدایی و دو مدرسه دوم پسرانه و دخترانه مستقر هستند.

مجموعه فرهنگی و یادمان شهدای گمنام

مجتمع فرهنگی امام صادق (ع) در زمینی به مساحت 810 متر مربع پذیرای دانش آموزان، معلمان و کارکنان است و نماز جماعت، اعتکاف، عزاداری، جشن ها و مجالس در محل دانش آموزی و محل فرهنگ برگزار می شود. کانون های فرهنگی و اتاق فکر، مسابقات قرآن و عترت، کرسی های آزاد اندیشی در این مجموعه برگزار شد.

یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر میزبانی از سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و یاد و خاطره سه شهید عزیز نیز در جوار مجتمع فرهنگی دانشگاه قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه