این خودروهای خارجی هم قیمت کوییک و شاهین هستند!/ عکس

به گزارش خبرگزاری زابارآنلاین و به نقل از پدال نیوز، این سازنده چینی خودروهای متنوعی عرضه می کند و دو مدل بستنی و مورچه کوچک ارزان ترین هستند. این خودروها برای کسانی که بودجه کمی دارند و می خواهند خودرویی کوچک و اقتصادی انتخاب کنند گزینه خوبی خواهند بود. مورچه کوچک سال گذشته به روز شد، در حالی که بستنی از سال 2022 تغییر نکرده است. هر دو مدل بستنی و مورچه کوچک قیمت بسیار رقابتی دارند. لازم به ذکر است که قیمت میرشا بیچوک از حدود 8 هزار دلار شروع می شود و به حدود 10 هزار دلار می رسد اما قیمت یخ کمتر بوده و بین 4 تا 6 هزار دلار خواهد بود. آنچه مهم است این است که قیمت پایه مورچه کوچولو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، زیرا این خودرو پیش از این با قیمتی در حدود 11 هزار دلار به فروش می رسید.

این خودروهای خارجی هم قیمت کوییک و شاهین هستند!/ عکس

هر دوی این خودروها با هدف جذب مشتریان جوان تر هستند و با تجهیزات بیشتری در دسترس هستند. بستنی گیلاس با دو نسخه جدید به نام های وانیلی و میلک شیک معرفی شد که به ترتیب 120 و 205 کیلومتر فاصله دارند. هر دو مدل در رنگ سبز سفارشی ارایه می شوند و تجهیزات استاندارد شامل دوربین معکوس و صفحه نمایش 9 اینچی است.

این خودروهای خارجی قیمت کوییک و شاهین هستند!/ عکس

از نظر طراحی، مورچه کوچک چری دارای چراغ های جلو بلندتر، جلوپنجره بسته و طراحی X شکل است که توسط خطوط مستقیم و نوار مشکی در قسمت پایین پیش بند جلو شکل گرفته است. لوگوی چری نیز با QQ جایگزین شده است. اما در پروفیل جانبی طراحی رو به بالا دیده می شود. بال های جلو و عقب پیچیده شده، چراغ های عقب تیره، سپر مشکی بزرگ و اسپویلر سقفی کوچک از دیگر ویژگی های این خودرو هستند. طول / عرض / ارتفاع مورچه کوچک چری 3200/1670/1550 میلی متر و طول بال های آن 2150 میلی متر است.

در کابین این خودرو پشت آمپرهای دیجیتال و صفحه نمایش لمسی بزرگ در کنسول میانی دیده می شوند. اتصال تلفن های هوشمند همچنین به کاربران اجازه می دهد تا از راه دور برخی از ویژگی های خودرو را کنترل کنند. طراحان چری از طرح دو رنگ برای کابین استفاده کرده اند که البته امکان سفارش برخی آپشن ها نیز وجود دارد. از نظر نیروی محرکه، مورچه کوچک با دو گزینه عرضه می شود که دارای رادیوهای حرکتی متفاوت هستند. هر دو مدل دارای موتور الکتریکی در محور عقب با حداکثر قدرت 41 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتن متر هستند. مدل با برد 251 کیلومتر از باتری 25 کیلووات ساعتی استفاده می کند در حالی که مدل دوم با باتری 29 کیلووات ساعتی 301 کیلومتر برد دارد. همچنین با استفاده از شارژر سریع می توانید باتری را از 30 تا 80 درصد در 40 دقیقه شارژ کنید.

این خودروهای خارجی قیمت کوییک و شاهین هستند!/ عکس

چری می خواهد با معرفی ماشین برفی و مورچه کوچک به راه حل های ارزان تر و تمیزتری برای حمل و نقل بیندیشد. اولویت اصلی این خودروها قیمت ارزان و کارایی بالا است. انتظار می رود هر دو خودروی ذکر شده برای مشتریان جوان با بودجه محدود جذاب باشند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این خودروهای خارجی هم قیمت کوییک و شاهین هستند!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این خودروهای خارجی هم قیمت کوییک و شاهین هستند!/ عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه