اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان

اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان

نارنجی/ سمنان مرکز ارتباطات فرماندهی انتظامی روز شنبه 25 بفرانبار 1403 از آغاز اجرای طرح ثق و حجاب خبر داد.

نیروی انتظامی استان سمنان اعلام کرد، فراضا در نظر دارد از شنبه هفته آینده طرح حجاب و حجاب را در 8 شهرستان این استان اجرا کند.

در این بیانیه که شامگاه یکم فروردین ماه به نارنجی ارسال شد، آمده است: فرماندهی انتظامی استان سمنان در چارچوب صیانت از حقوق شهروندان و بنا به خواست و خواسته همه شهروندان، به طور موثر با هر نوع برخوردی مقابله می کند. ناآرامی اجتماعی و تقویت فرهنگ حیا و حجاب. اجرای طرح تامین اجتماعی با حضور واحدهای متخصص و آموزش دیده از روز شنبه 4 فروردین 1403 آغاز می شود.

با تشکر و قدردانی از مردم و عموم شهروندانی که همواره در حفظ و توسعه ارزشهای ایرانی و اسلامی یاری و یاری رسانده اند، به کسانی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و تخطی از چنین قوانین نفرت انگیز و نفرت انگیز را در مکان ها دارند هشدار می دهیم. ادت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نیروی انتظامی استان سمنان گفت: پلیس این استان طبق قانون با آن افراد مقابله و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می کند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه