چرخابی: گوش شنوایی برای ایرادهای سپاهان نیست/ بازیکنان برای مورایس بازی نمی کنند

پسر 10 ساله دید که داور پنالتی نگرفت

چرخابی: گوش شنوایی برای ایرادهای سپاهان نیست/ بازیکنان برای مورایس بازی نمی کنند

سرمربی سابق سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان آنطور که باید برای خوزه مورایس بازی نمی کنند و شادابی و نشاط لازم در بازی آنها دیده نمی شود.

حسین چرخابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، درباره نتایج بد سپاهان که با شکست مقابل صنعت نفت آبادان ادامه پیدا کرد، گفت: البته باید در مورد مسایل فنی صحبت کنم اما تا زمانی که برنده نشدم. پسر بچه ای دید که پنالتی سپاهان گرفته نشد. داور اول هیچ وقت حاضر به قضاوت نشد گل دوم سپاهان به اشتباه به محمد دانشگر داده شد یعنی فصل این بازیکن تمام شده و ممکن است یک پنالتی منطقی اعلام شود البته تیمی با سپاهان دلیلی ندارد بازی کند. چنین فوتبالی مقابل صنعت نفت و نتیجه گرفتن بستگی به تصمیمات داور دارد.عملکرد ضعیف سپاهان باعث شد صنعت نفت پس از بیش از 20 هفته به پیروزی برسد.

احتمال قهرمانی سپاهان کمتر شده است

وی ادامه داد: سپاهان از اول فصل گرفتار اشتباهاتی شده که اینجا در قهرمانی رخ داده است. از بازیکنان خارجی سوء استفاده نکنید. دابو باید در هر شرایطی بازی کند و به جای نور، خدا یا کریمی را بازی کند. دابو یک هافبک است و نمی تواند جای دفاع وسط بازی کند. ایرادات سپاهان بارها مطرح شده و مورد بی توجهی قرار گرفته است. به جایی رسید که سپاهان هفتمین شکست خود را مقابل صنعت نفت متحمل شد. قبول ندارم در فوتبال ما همه چیز تمام شده و هیچ چیز تمام نشده است. برای هر تیمی هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بدون شک شانس قهرمانی سپاهان با این نتایج کمتر شده است. شانس به ویژه برای تیم های اول و دوم جدول، استقلال و پیرسپولیس زیاد است.

اشتباه داور نباید روی بازیکنان باتجربه سپاهان تاثیر بگذارد

سرمربی اسبق سپاهان به دلیل اهمیت بیشتر نتیجه نگرفتن تیم ژوزه مورایس گفت: گاهی اشتباهات داور باعث می شود تمرکز تیم از بین برود و این اتفاق در بازی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان رخ داد. البته برای تیمی که بازیکنان حرفه ای دارد، اشتباه داور موثر نباید چنین تاثیر منفی داشته باشد. سپاهان پس از به ثمر رساندن گل دوم، 20 دقیقه به پایان نیمه اول و 45 دقیقه تا نیمه دوم فرصت داشت. یکی از گل های زده شده در نیمه اول جبران شد. اشتباه داور جدیدی وجود نداشت. صنعت نفت در دقیقه 84 یک بازیکن را از زمین اخراج کرد و در وقت اضافه سپاهان در 17 دقیقه فرصت داشت تا حریف 10 نفره را جبران کند. جالب است که این همه موقعیت در این بین ایجاد نشد. در طول بازی موقعیت هایی وجود داشت که نیازی به آنها نبود.

بازیکنان سپاهان تازه بازی نمی کنند

وی خاطرنشان کرد: ارزش بازیکنان بایرلورکوزن بدون شک کمتر از بایرن مونیخ است اما لورکوزن 16 امتیاز از بایرن فاصله دارد و در فاصله 6 هفته تا پایان فصل تنها به یک برد نیاز دارد تا قهرمان زودهنگام بوندسلیگا شود. مطمیناً تیمی که در فصل شکست نخورد در بازی های پایانی سخت شکست خواهد خورد، اما دلیل اصلی چنین نتایج خوب این است که بازیکنان لورکوزن دوست دارند با تمام وجود برای مربی خود ژابی آلونسو بازی کنند، زیرا آنها دوست دارند. آی تی. او عزیز من شخصاً این احساس را دارم که بازیکنان سپاهان آنطور که انتظار می رود برای خوزه موراییس بازی نمی کنند و طراوت لازم در بازی آنها پیدا نمی شود.

بازیکنان از نظر روانی افسرده هستند

چرخابی یادآور شد: بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده که پس از تعویض با ناراحتی زمین را ترک می کنند، از کار با سرمربی راضی نیستند وگرنه باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارند. من نمی گویم بازیکنان سپاهان نمی خواهند فوتبال بازی کنند یا به اندازه کافی تلاش نمی کنند، اما آن شور و اشتیاق را که باید در تیم دیده شود، ندارند. ما در تمرین نیستیم که بدانیم زود خسته می شوند یا تمرین تازه نیست. شاید خیلی تمرین می کنند. ما نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم، اما می توانیم مشکلات روانی را درک کنیم. بازیکنان در این دسته قرار گرفته اند. این قطره نیز مانع از دیدن شادی در چهره آنها می شود. احساس می کنم علاقه ای که بین مورایس و بازیکنان وجود داشت دیگر در تیم دیده نمی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرخابی: گوش شنوایی برای ایرادهای سپاهان نیست/ بازیکنان برای مورایس بازی نمی کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرخابی: گوش شنوایی برای ایرادهای سپاهان نیست/ بازیکنان برای مورایس بازی نمی کنند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه