لزوم پرورش منابع و سرمایه انسانی برای ورود به تمدن نوین اسلامی

لزوم پرورش منابع و سرمایه انسانی برای ورود به تمدن نوین اسلامی

رییس مرکز انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ابلاغیه گام دوم انقلاب اسلامی و چگونگی ورود به تمدن نوین اسلامی، باید مردم، اموال و سرمایه های انسانی را کاشت. . برگرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نارنجی، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دانشگاه آزاد استان البرز با حضور محمدرضا سعیدی رییس ستاد انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. حسین کلانتری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های استان البرز و اعضای شورای مدیریت این دانشگاه، حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده برگزار شد. .

محمدرضا صیدی رییس مرکز انتخابات دانشگاه آزاد در این مراسم گفت: تعادل بهار طبیعت و بهار قرآن و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نشانه خوبی برای همه اهل معرفت است. افرادی که فکر می کنند، تغییراتی که در طبیعت و در دعای آخر سال می بینیم در پاراگراف آخر ذکر شد و همه می دانیم که چگونه و چگونه وضعیت ما بهتر خواهد شد. بر مردم واجب است که بدی ها را تمام کنند، در مجموع باید در این ماه مبارک و رحمت هرچه می توانیم اخلاق و رفتار و کردار خود را با صداقت و تقوا پیش ببریم.

وی همچنین گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در مورد تمدن نوین اسلامی و چگونگی ورود به تمدن نوین اسلامی صحبت کردند، باید افراد، نیروی انسانی و سرمایه انسانی را پرورش دهیم. . که داریم به خصوص در دانشگاهی که وظیفه اصلی آن آموزش است و باید دید در زمینه خوداتکایی چه کرده ایم و به فرموده حضرت آقا مهمترین ظرفیت کشور در حوزه انسانی است. سرمایه، پایتخت. .

رییس مرکز انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در قرآن به جذب افراد اشاره شده است که این افراد چه ویژگی هایی باید داشته باشند. دانشگاه محل آموزش است، چگونه به فردی که سر کلاس است و به مردم درس می دهد اعتماد کنیم؟

صیدی ادامه داد: تعهد در استخدام افراد چه از نظر هیات علمی و چه از نظر کارکنان بسیار مهم است، اولویت بندی و تعهد به تخصص بسیار مهم است، بنابراین باید در تعیین قدرت گزینش دقت و دقت لازم را به عمل آورید. زیرا برای ما نشانه هایی مانند تقوا، تعهد، اخلاق، تواضع و… وجود دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج حسین کلانتری نیز از زحمات و فعالیت های علی اکبر طارمی در دوره مدیریت انتخابات این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و از مهدی عزیززاده برای پذیرش وظیفه جدید و در انجام کار تشکر کرد. برایش آرزوی موفقیت کرد

چهار ویژگی زندگی برای رسیدن به خوشبختی و سعادت

رییس نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان البرز نیز گفت: چهار خصلت است که از صفات خوب زندگی و مراحلی است که به سعادت و سعادت انسان می انجامد.

حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده نیز گفت: مورد اول عدل خداست، تا انسان خداپرستی نداشته باشد عزت و شرافت ندارد، مگر اینکه انسان تقوا داشته باشد. ثانیاً به دنیا و اعتبارات آن دل نبندید، همه دنیا و اعتبارات برای تفریح و سرگرمی است و قرآن می گوید دنیا بازی است، ویژگی سوم نیت برای سعادت انسان است. نیت مومن از عملش بهتر است و اگر برای عملی ارزش قایل شد، آن ارزش به خاطر باطن آن عمل است و داشتن شغل شایسته، چهارمین ویژگی رسیدن به سعادت و سعادت است.

به گزارش خبرنگار نارنجی، در ادامه این مراسم مهدی عزیززاده دوبخشری به عنوان مدیر انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معرفی و از زحمات و فعالیت های علی اکبر طارمی در مدت تصدی این مسیولیت تشکر و با اهدای انگشتر و جایزه تجلیل شد. چندی پیش علی اکبر طارمی به عنوان مسیول فکری و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منصوب شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم پرورش منابع و سرمایه انسانی برای ورود به تمدن نوین اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم پرورش منابع و سرمایه انسانی برای ورود به تمدن نوین اسلامی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه