بارش برف و باران در جاده های 8 استان

بارش برف و باران در جاده های 8 استان

بارش برف و باران در جاده های 8 استان

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در جاده های 8 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با نارنجی. وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی اخیر جاده های کشور گفت: در جاده قزوین – کرج – تهران ترافیک در محدوده مهرویلا و تقاطع ساسانی تا پل کلک و شهریار – سنگین گزارش شده است. تهران. .

وی به وضعیت بد جوی اخیر جاده های کشور اشاره کرد و گفت: در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف گزارش شده است.

رییس مرکز ارتباطات و کنترل مهاجرت پلیس راه فرک ادامه داد: همچنین در برخی نقاط استان های روژاوا آذربایجان، گیلان، گلستان، مازندران، کردستان و زنجان بارش باران مشاهده شده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند تا اقدامات مناسب، انتخاب مسیر مناسب و کاهش زمان سفر و اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور با این شماره تماس بگیرند. راه ها

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف و باران در جاده های 8 استان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 8 استان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه