در سوگ تلاشگری خستگی ناپذیر

حجت الاسلام اوحدی که تحصیلات عالی خود را در نجف اشرف در محضر بزرگان شورا به پایان رساند، بیش از 5 سال از عمر خود را صرف تبلیغ و ترویج دین در کشورهای مختلف کرد و به عنوان معاون پژوهشی نیز فعالیت کرد. سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای تقریب مذاهب اسلامی تصویب کردند.

در سوگ تلاشگری خستگی ناپذیر


بیش از نیم قرن پیش این شخصیت فرهنگی را که از رهبران فرقه نجف اشرف به شمار می رفت، می شناختم.
وی از اساتید پرتلاشی بود که در سال 1345 یا 1346 توسط حضرت آیت الله سید محمود شاهرودی در مدرسه جعفری نجف (بدون شک) تاسیس شد و به تحصیل تاریخ و حافظه و علوم دینی پرداخت. ، و خوشنویسی و بهره مندی از دانش آموزانی که وقت را تلف می کنند و از فرصت ها استفاده می کنند. البته این مدرسه چندین سال ادامه یافت و من فقط در تابستان از آن بهره بردم که حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی شاهرودی و اساتید از جمله تعدادی از علمای نامدار این رشته را بر عهده داشتند. از جمله شاگردان توانا، سید محمود نقیبی، خلیلی حمدانی و اساتید دیگری از جمله مرحوم اوحدی در آن مدرسه به تدریس مشغول بودند.

تلاش خستگی ناپذیر در عزاداری
از دیگر فعالان این مکتب مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیادت و حجت الاسلام والمسلمین حجت کشفی بودند که هنر خفلت ایشان در نجف زبانزد و مشهور بود و فرصت دیدم. آی تی. آنها اخیرا

تلاش خستگی ناپذیر در عزاداری
انشا 18 صفحه ای من برنده این مسابقه شد و جایزه (که فراموشش کردم) به هاگیر داده شد.

روح و روانش و مقام والای حضرت آیت الله العظمی شاهرودی و معلمان و کارگران مهربان آن مدرسه شاد باد.

چهارشنبه 15 فروردین 1403
تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در سوگ تلاشگری خستگی ناپذیر" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در سوگ تلاشگری خستگی ناپذیر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه