حلالی: از پرسپولیس انتظار بازی خوب توام با برد را داریم/ استقلالِ امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است

حلالی: با برد از پرسپولیس انتظار بازی خوبی داریم، امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است.

حلالی: از پرسپولیس انتظار بازی خوب توام با برد را داریم/ استقلالِ امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: استقلال در این فصل مثل استقلال در دوران فرهاد مجیدی بازی می کند، کمتر گل می زند و موقعیت های کمتری ایجاد می کند اما اصلا مشکلی نیست.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری درباره دیدار این هفته پرسپولیس و گل گهر سیرجان اظهار داشت: از این پس تیم ها بازی آسانی انجام نخواهند داد. هر تیمی که خود را برنده ببیند روز مرگش است. همه تیم های رقیب بازی های سختی در پیش دارند و به نظر من تیم های انتهای جدول در این هفته ها قوی تر می شوند.

وی همچنین گفت: تیم های انتهای جدول قطعا از ثبات بیشتری برخوردارند، زیرا خطر سقوط را احساس نمی کنند و این می تواند برای تیم های اصلی و نامزدهای قهرمانی بسیار خطرناک باشد. وقتی تیمی استرس نداشته باشد بهترین نوع فوتبال خود را بازی می کند و این مشکل در هفته های پایانی کار را برای تیم های مقابل سخت می کند.

بازیکن سابق پرسپولیس به شرایط گل گهر حریف این هفته پرسپولیس اشاره کرد و گفت: گل گهر رقیب خوبی است و در این چند سال هزینه زیادی کرده است و گل های زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس خواهد داشت. در این صورت پرسپولیس پرسپولیس است و با بازیکنانی که بازی کردند شرایط خوبی دارند و معتقدم 3 امتیاز این بازی را می گیرند.

حلالی به اختلاف 3 امتیازی پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: بازی آسانی مقابل اصطبل وجود ندارد. مس با بازگشت نویدکیا تغییر کرد و بازی های این تیم را تماشا کردم. آنها خیلی خوب بازی می کنند و قطعا حریف سرسختی برای استقلال هستند. هدف استقلال در این فصل کسب امتیاز در مسابقات است، البته در پیرسپولیس هدف کسب امتیاز و بازی خوب است و ما می خواهیم تیممان پیروز شود و خوب بازی کند.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل مانند استقلال دوران فرهاد مجیدی بازی می کند و کمتر گل زده و موقعیت های کمتری ایجاد کرده است اما این به هیچ وجه مشکلی ندارد. این هدف و برنامه یک تیم است و هیچ اشتباهی وجود ندارد، حتی اگر این نوع بازی بر هیجان بازی و جذب هواداران تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک پزشک در انگلیس هفته ای 500 پوند برای انجام یک بازی پرداخت می کند تا با تماشای یک هفته آن، استرس خود را از بین ببرد. الان در همه جای دنیا این وضعیت است و هواداران با پولی که می دهند می خواهند فوتبال خوبی ببینند اما همانطور که گفتم این اصلا مشکلی ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه کدام تیم شانس قهرمانی را بیشتر می بیند، گفت: سپاهان امسال کمی از رقبا عقب افتاد اما دوباره به راه خود برگشته است. تراکتور واقعا نتایج خوبی دارد و در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. چیزی برای این تیم کم ندارد و فکر می کنم این 4 تیم تا هفته پایانی در کورس خواهند بود اما نباید از نتایج ملوان غافل شد و همچنین به تارتار تبریک می گویم که امسال تیم خوبی را ساخت و کار بزرگی انجام داد. . به نظر من قهرمانی بازی ها تا روزهای آخر تمدید می شود و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

حلالی در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی های گذشته موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست داد، گفت: پرسپولیس در پایان نیم فصل دوم موقعیت های بسیار کمی ایجاد کرد اما اکنون این موضوع هشدار خوبی است. با توجه به اینکه فرصت های زیادی در حال ایجاد شدن است، فکر می کنم با کمی تمرکز روی هدف گذاری و آموزش می توان این مشکل را حل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حلالی: از پرسپولیس انتظار بازی خوب توام با برد را داریم/ استقلالِ امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حلالی: از پرسپولیس انتظار بازی خوب توام با برد را داریم/ استقلالِ امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه