حمایت از سرمایه گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری

رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

حمایت از سرمایه گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری

حمایت از سرمایه گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری

رییس سازمان غذا و دارو از حمایت از سرمایه گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری در کشور خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری نارنجی، سید حیدر محمدی در شنیدن سال 1403 از برنامه های سازمان غذا و دارو در سال جدید خبر داد و گفت: در چند سال گذشته شعار سال دفتر مرکزی آن محصولی است که امسال با مشارکت مردمی اعلام می شود و با تاکید بر رشد و توسعه محصول به این سفارشات اهمیت می دهیم.

وی تاکید کرد: تولید بسیاری از مواد اولیه دارویی را برنامه ریزی و هدف گذاری کرده ایم تا طبق دستور رهبری در سال 1403 اجرایی شود. ضمن اینکه بخشی از نیازهای پزشکی ما در سال 1403 با ایجاد و تقویت زیرساخت های لازم در کشور تولید می شود.

رییس سازمان غذا و دارو همچنین یکی از اهداف تعیین شده در سال 1403 را سرمایه گذاری برای خودکفایی در تولید داروهای غیرمجاز عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان غذا و دارو نیز موضوع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری را پیگیری می کند. تنظیم و تنظیم عرضه دارو به منظور بازسازی خطوط تولید با همکاری وزارت حراست و شاهد افزایش تولید در این زمینه و سود بیشتر برای شرکت های تولید کننده.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت از سرمایه گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاری برای تولید داروهای درمان ناباروری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه