تاکید کنعانی بر ضرورت تحقیق بین المللی درباره جنایات صهیونیست ها در بیمارستان شفا

تاکید کنعانی بر ضرورت تحقیق بین المللی درباره جنایات صهیونیست ها در بیمارستان شفا

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایات صهیونیست ها در بیمارستان شفا بر ضرورت تحقیق بین المللی درباره ابعاد این جنایت جنگی تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نارنجی؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (دوشنبه) 13 فروردین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تصاویر منتشره از بیمارستان شفا در غزه پس از محاصره دو هفته ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات شاهدان میدانی و گزارش های تصویری و خبری منتشر شده از میزان تخریب، شکنجه، کشتار و تعداد بازداشت شدگان فلسطینی در این بیمارستان، هولناک و تکان دهنده است.

وی با بیان اینکه تحقیق بین المللی ضرورت فوری دارد، پرسید: آیا مجامع و نهاد های بین المللی به وظیفه خود عمل خواهند کرد؟ آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر از تحقیق بین المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتار های گزینشی و تبعیض آمیز در خصوص حقوق بشر همچنان ادامه خواهد یافت؟!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید کنعانی بر ضرورت تحقیق بین المللی درباره جنایات صهیونیست ها در بیمارستان شفا" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید کنعانی بر ضرورت تحقیق بین المللی درباره جنایات صهیونیست ها در بیمارستان شفا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه