برگزاری مراسم احیای قدر در 30 بقعه شاخص قم – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

برگزاری مراسم احیای قدر در 30 بقعه شاخص قم - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

برگزاری مراسم احیای قدر در 30 بقعه شاخص قم - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، حجت الاسلام عطاءالله جباری درباره فرا رسیدن شب های قدر و تمهیدات دقیق اماکن متبرکه این استان برای این شب ها گفت: بر این اساس در 30 مکان متبرکه معروف . ولایت، احیا و احیا مراسم عزاداری سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) برگزار می شود.

وی همچنین گفت: از این قبرستان های متبرکه می توان به زیارت قبور امامان شاه سید علی (ع)، احمد (ع) خاکفرج، علی بن جعفر (ع)، موسی مبرقع (ع)، جمال خریب (ع)، جمال پرداخت. الدین(ع)، جعفر شهید(ع)، عبدالله(ع) قلعه چم و عبدالله ابیز(ع)، مسجد جم، زینب خاتون و هاشم(ع) شهر کهک، چهار امامزاده و پنج امامزاده(ع) ). ) و سایر اماکن مقدس.

معاون فکری و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مراسم شامل محافل قرآنی و سخنرانی اساتید شورا است، گفت: از دیگر بخش های مراسم احیای قدر در بقاع متبرکه ایمه اطهار(ع) خوانده می شود. از قم دعای کبیر، سرود و تلاوت قرآن.

جباری ادامه داد: به منظور استقبال از شرکت کنندگان، در جوار بسیاری از بکاء ایستگاه های نماز احداث می شود و برخی از بکایی ها ناهار را برای احیای قدر تدارک دیده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم احیای قدر در 30 بقعه شاخص قم – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم احیای قدر در 30 بقعه شاخص قم – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه