لیگ برتر والیبال| هت تریک شهداب در رسیدن به فینال/ یزدی ها درناها را را هوادارانش شکار کردند

لیگ برتر والیبال| هت تریک شهداب در رسیدن به فینال/ یزدی ها درناها را را هوادارانش شکار کردند

تیم والیبال شهداب موفق شد در سومین بازی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شهرداری ارومی را شکست دهد و دومین فینالیست این رقابت ها شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، امروز شنبه 20 فروردین ماه دیدار نهایی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در سالن فدراسیون والیبال و شهداب برگزار شد. و تیم های ارومی شهردار برای سومین بار دیدار کرد.

اولین دیدار تیم های شهرداری ارومیه و شهداب 15 فروردین برگزار شد و شهداب در یک قدمی دیدار فینال با نتیجه 3 بر یک مقابل نماینده ارومیه به برتری رسید اما بازی برگشت هر دو تیم بود. چهارشنبه 19 فروردین ماه برگزار شد و شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر 2 مقابل شهداب به برتری رسید و سومین دیدار به مشخص شدن فینالیست لیگ برتر موکول شد.

دیدار امروز دو تیم در حالی از ساعت 19 آغاز شد که ساعتی قبل از شروع بازی ظرفیت سالن فدراسیون با 4500 هوادار پر شده بود و هواداران زیادی نیز پشت در ورودی اصلی مجموعه بودند.

در این بازی جذاب تیم شهداب با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و وارد دیدار فینال شد و رقیب پولا سیرجان در دیدار رفت فینال لیگ عالی والیبال شد.

در ست اول این دیدار هر دو تیم کار را با دقت دنبال کردند و در مقاطعی شهداب و درنا پیش افتادند تا اینکه در نهایت شهداب با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد و تنها به امتیاز 2 ست دیگر برای صعود به دیدار پایانی نیاز داشت.

در ست دوم امتیاز اول به شهداب رسید اما شهرداری ارومی 3 امتیاز دیگر کسب کرد. اختلاف ارومیه و شهداب در اواسط ست به 8 امتیاز رسید. مدافعان ارومیه در این ست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت شاگردان عبدالرضا الی زاده با نتیجه 25 بر 12 در ترکیب ارومیه پیروز این ست شدند و هر دو تیم از نظر تعداد ست به برتری رسیدند.

شهداب در ابتدای ست سوم 2 امتیاز متوالی به دست آورد اما ارومیه بعداً جبران کرد. در این مجموعه اجرای سعید جواهری و میثم صالحی برای شهداب و احد رضایی و بابک فیاضی برای ارمی عالی بود. رقابت تنگاتنگ دو تیم تا امتیاز نهم ادامه داشت اما شهداب موفق شد اختلاف خود را با رقیب خود به دو و سپس سه امتیاز برساند (15:12) اما شهداب و محمدرضا تندروان 3 امتیاز متوالی را کسب کردند. خواستار تایم اوت فنی شد. هر دو تیم با 20 امتیاز پیش افتادند اما شهداب 3 امتیاز متوالی به دست آورد. در نهایت این ست با نتیجه 27 بر 25 به سود نماینده ایزد به پایان رسید.

شهداب با نمایش بی نقص 25 بر 18 در ست چهارم پیروز شد و این دیدار را 3 بر 1 برد و با مجموع 2 برد و 1 باخت از شهرداری ارومی گذشت و راهی دیدار فینال شد و به مصاف تیم فولاد رفت. سیرجان در فینال خواهد بود.

امیر طلوکیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و محمد شاهمیری به عنوان ناظر و داور فنی بر این بازی که 134 دقیقه به طول انجامید نظارت داشتند.

همچنین داود نافعی، علیرضا خریب و محمد محبوب عشق دوست به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدیو کنترل به عنوان داور این مسابقات بر عهده داشتند.

تیم های شهداب و ارومیه در دور اول این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و در اولین دیدار (8 آذر) نماینده ارومیه با نتیجه 3 بر 2 و در دیدار دوم (25 اسفند) شهداب با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدند. .

نماینده شهر ارومیه تاکنون 3 عنوان و 8 عنوان سومی در لیگ عالی والیبال کسب کرده است. پگاه ارومیه در سال 1383 با غلبه بر برک، شهرداری ارومیه در سال 1393 با غلبه بر میزان خراسان و در سال 1399 با حذف کال در مرحله نیمه نهایی به فینال راه یافتند اما در پایان با مقام دوم قرار گرفتند. لیگ برتر والیبال.

شهرداری ارومی در ابتدای سفر برگشت لیگ عالی والیبال 1402 با پنج برد و 13 امتیاز و با نمایش بازی های خوب در دور برگشت و کسب 9 پیروزی دیگر در پایان دور اول با 14 در رده دوازدهم قرار گرفت. نکته ها. شهرداری ارومی با 39 امتیاز قهرمان شد و با 5 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

این تیم در مرحله اول پلی آف در 3 دیدار به مصاف تیم دوم جدول رفت و با 2 پیروزی مقابل این تیم قدرتمند، رقیب شهداب را در مرحله نیمه نهایی غافلگیر کرد.

شهداب مدافع عنوان قهرمانی لیگ والیبال بزرگسالان است که از سال 1397 در لیگ برتر با کسب عنوان قهرمانی در سال های 1400 و 1401 و سومین و چهارمین بازی خود در این رقابت ها به میدان رفت و به دنبال فرصت قهرمانی است. 1402.

در پایان دور نخست تیم شهداب با 17 برد و 52 امتیاز به مقام سوم دست یافت و شاگردان محمدرضا تندروان در 2 دیدار متوالی در مرحله یک چهارم نهایی ایفارام را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

یزدی ها در مرحله نیمه نهایی در 3 دیدار به مصاف شهرداری ارومی رفتند و در 2 بازی پیروز شدند و راهی فینال شدند.

در دیگر دیدارهای مرحله نیمه نهایی تیم پولا سیرکان موفق شد در دو دیدار متوالی پیکان را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد.

دیدار فینال لیگ برتر والیبال 26، 28 و 20 فروردین ماه از 3 دیدار برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ برتر والیبال| هت تریک شهداب در رسیدن به فینال/ یزدی ها درناها را را هوادارانش شکار کردند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ برتر والیبال| هت تریک شهداب در رسیدن به فینال/ یزدی ها درناها را را هوادارانش شکار کردند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه