بارش باران در این مناطق کشور

بارش باران در این مناطق کشور

به گزارش خبرنگار نارنجی، «صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان کشناسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین پیش بینی های هوای کشور امروز سه شنبه (سه شنبه) 18 فروردین 1403) سامانه بارشی در برخی استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان فعال است و به تدریج از کشور خارج می شود.

ایلانا در خبری نوشت: وی گفت: از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متوسط امواج جوی در برخی نقاط استان های شمال غرب کشور بارش باران و وزش باد رخ می دهد. فردا چهارشنبه 17 فروردین ماه به جز شمال غرب در استان های حاشیه دریای خزر و شمال خراسان بارش باران، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

رییس مرکز پیش بینی کشوری سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز پنجشنبه (9 فروردین) در برخی مناطق مرکزی و شمال شرق، هوای ابری و بارش گسترده باران و گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق مرتفع پیش بینی می شود. برای روز جمعه (20 فروردین) در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و روز شنبه (21 فروردین) در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات مرکزی و ارتفاعات مرکزی و مرکزی بارش باران خواهد بود. جنوب زاگرس

ضیاییان درباره وضعیت آب و هوای سواحل آن کشور نیز گفت: امروز سه شنبه 18 فروردین ماه در سواحل خزر افزایش دما خواهد داشت و برای فردا (چهارشنبه) کاهش نسبی دما پیش بینی می شود. امروز خلیج فارس، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان آشفته است.

این مقام اطلاعاتی کل کشور درباره وضعیت جوی پایتخت در 2 روز آینده نیز اظهار داشت: آسمان تهران فردا (19 فروردین) نیمه ابری و ابری همراه با وزش باد شدید و در برخی مواقع بارش پراکنده خواهد بود. حداقل 8 درجه و حداکثر 15 درجه و در روز پنجشنبه (9 فروردین) هوا ابری و ابری همراه با افزایش ابر در برخی ساعات گاهی بارش باران و وزش باد شدید و حداقل 6 درجه و درجه خواهد بود. حداکثر دما 15 درجه سانتیگراد است.

وی در پایان گفت: فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) گرم ترین دمای هوا در شهرستان بندعباس با دمای 29 و 28 درجه و بیشترین دمای هوا در مرکز شهرکرد خواهد بود. کشور. 3 و -4 درجه.”

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران در این مناطق کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران در این مناطق کشور"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه