1800 کارت بین توانخواهان بهزیستی اسنان بوشهر توزیع شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

1800 کارت بین توانخواهان بهزیستی اسنان بوشهر توزیع شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

1800 کارت بین توانخواهان بهزیستی اسنان بوشهر توزیع شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، حیدر عزیزی نژاد بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اجرای ماده 2 ماده 5 قانون حمایت از حق التزام، معلولان می توانند از نیم بها استفاده کنند. بلیت سامانه های حمل و نقل هوایی و دریایی با شماره نیم بها 1897 شماره کارت سما در 10 شهرستان استان بوشهر برای توانمندی متقاضیان دارای معلولیت شدید و بسیار شدید توزیع شده است.

بازرس حراست استان بوشهر افزود: بر اساس این قانون، معلولان شدید و شدید که از سامانه های حمل ونقل هوایی و دریایی استفاده می کنند، می توانند از خدماتی که توسط بهزیستی کشور به حساب کارت آنها واریز می شود، استفاده کنند. موسسه، نهاد

عزیزنژاد تاکید کرد: آن کارت ها همه ساله تا سقف اعتبار تخصیصی سازمان خریب و اداره خریب قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1800 کارت بین توانخواهان بهزیستی اسنان بوشهر توزیع شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1800 کارت بین توانخواهان بهزیستی اسنان بوشهر توزیع شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه