ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز

رییس اداره کل فرآورده های طبیعی سازمان غذا و دارو:

ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز

رییس اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، وظیفه اصلی این اداره کل در نوروز را مدیریت بهینه شیر خشک عنوان کرد.

الیرضا رستمی، رییس اداره کل فرآورده های طبیعی سازمان غذا و دارو در خصوص موجودی شیرخشک های مختلف و مواد غذایی خاص در داروخانه ها اطلاعاتی را ارایه کرد و از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از کمبود چند روزه خبر داد. نوروز..

وی همچنین بر ارتباط تلفنی والدین کودکان متابولیک برای تمدید نسخه الکترونیکی تاکید کرد و در خصوص نظارت بر ارسال شیرخشک از طریق پست در ایام نوروز اطلاع رسانی کرد و گفت: شرکت های توزیع کننده مواد غذایی و متابولیک. از گاوداری ها بازدید و وضعیت انبار و عرضه شیرخشک قبل از آغاز سال جدید ارزیابی شده است.

رستمی تهیه ذخایر محصولات متابولیک ویژه و غذاهای مخصوص نوزادان برای ایام نوروز را اقدامی مهم دانست که آرامش زیادی را در زمینه شیرخشک به ارمغان آورد، اما کنترل داروخانه های منتخب و کنترل میزان موجودی و عرضه. شیرخشک غذا بر این موفقیت تاثیری نداشت.

رییس اداره کل فرآورده های طبیعی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تمرکز بر شیرخشک به معنای بی توجهی به سایر دستگاه های این اداره کل نیست، تصریح کرد: اجرای رسیدگی به پرونده براساس شکایات دریافتی از مراکز عرضه داروهای غیر مجاز، داروخانه ها و باشگاه های تناسب اندام و ورزشی.. علاوه بر بازدیدهای مستمر از مراکز مذکور که توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه ها صورت می گیرد، مدیریت کلی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل از دیگر فعالیت های مهم می باشد. سازمان غذا و دارو.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه