بی حاشیه و رو به رشد مثل فوتسال ایران در 1402

بی حاشیه و رو به رشد مثل فوتسال ایران در 1402

بی حاشیه و رو به رشد مثل فوتسال ایران در 1402

گزارش خبرگزاری نارنجی؛ در سال 1402 فوتسال ایران سالی آرام را به دور از حاشیه سپری کرد. تیم ملی بازی های تدارکاتی مهمی انجام داد و لیگ ما با کیفیت خوبی برگزار شد.

تیم ملی فوتسال/ تدارکات خوب برای یک سال سخت

شاگردان وحید شمسایی امسال تنها در مسابقات برزیل شرکت کردند و به مقام دوم رسیدند. ایران در این مسابقات 6 جانبه از پاراگویه، کلمبیا و ژاپن گذشت و به فینال راه یافت. در فینال رقیب ایران برزیل قدرتمند بود و شاگردان شمسایی نتوانستند پیروز شوند و 4 بر 2 شکست خوردند.

در کنار این مسابقات، تیم ملی در پایان فروردین ماه در تهران دو دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان انجام داد و به راحتی به پیروزی رسید. همچنین در آذرماه دو دیدار تدارکاتی مقابل روسیه در لار برگزار شد که یکی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران و دیگری با نتیجه 6 بر 2 به سود روسیه به پایان رسید.

سال 1403 برای ایران سال مهم و حیاتی است، در آن سال جام ملت ها در پیش است و لازم است با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. سهمیه جام جهانی از این جام ملت ها فراتر رفته و مطمینا ایران دوباره برای قهرمانی و قهرمانی رقابت خواهد کرد.

فوتسال بانوان/حاشیه ای و موفق

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال 1402 در کفا شرکت کرد و مانند فصول گذشته موفق به کسب پیروزی شد.

شاگردان فروزان سلیمانی در این مسابقات مقابل تیم های ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان به برتری دست یافتند و سومین قهرمانی خود را به دست آوردند. در این دوره مارال ترکمان و سراشیربیگی بهترین بازیکنان ایران بودند.

لیگ برتر/قهرمانی رکوردشکنی

لیگ امسال با یک رکورد به پایان رسید. گیتیزنز (نامی که هواداران گیتی پانسند به تیم خود داده اند) موفق شدند از 26 بازی 24 بازی را ببرند. آنها سال گذشته قهرمانی خود را به مس واگذار کردند و حالا توانستند آن را جبران کنند.

لژیون/ امسال بهتر از سال گذشته است

امسال لژیونر جدیدی مثل سالار آخاپور در فوتبال ایران ظاهر شد. آقاپور در پالما با اولاد عقباد و طیبی دوست شد. همچنین شنیده شده بود که درخشانی به اوساسونا خواهد پیوست اما این اتفاق نیفتاد.

احمد عباسی سال چندان موفقی را در ترکیب تیمش سپری نکرد اما اولاد قباد و طیبی توانستند در اردیبهشت ماه در پالما قهرمان اروپا شوند که اتفاق بزرگی برای لژیونرهای کشورمان بود.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بی حاشیه و رو به رشد مثل فوتسال ایران در 1402" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بی حاشیه و رو به رشد مثل فوتسال ایران در 1402"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه