پیش بینی وضعیت هوا برای این 15 شهر پر مسافر

پیش بینی وضعیت هوا برای این 15 شهر پر مسافر

به گزارش نارنجی، سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی هواشناسی شهرهای پرجمعیت کشور در سه روز اول سال جدید را اعلام کرد.

نارنجی در گزارشی نوشت: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد آسمان تهران در روز چهارشنبه 11 فروردین نیمه ابری تا ابری همراه با گاهی باران و رعد و برق و در ساعات پایانی وزش باد شدید و ابری کاهش می یابد. همچنین برای پنجشنبه؛ در آسمان تهران در روز 22 ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و به تدریج کاهش می یابد. تهران در روز جمعه سوم اردیبهشت هوای کمتر ابری و ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

آب و هوای اصفهان همچنین برای بامداد 11 فروردین 1403 هوا در صبح نیمه ابری و بعد از ظهر مه آلود با کاهش ابر و باد شدید و احتمال طوفان و گرد و خاک پیش بینی می شود. آسمان این شهرستان روز پنجشنبه 11 فروردین صاف، نیمه ابری و گاهی وزش باد است. همچنین در سومین جمعه اردیبهشت ماه، آسمان اصفهان ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

آب و هوا در کراز در روز اول فروردین 1403 هوا ابری تا ابری، صبح مه آلود و در برخی نقاط همراه با بارش باران و رعد و برق و وزش باد به تدریج شدید خواهد بود. در روز دوم فروردین ماه آسمان این شهرستان ابری تا نیمه ابری و کاهش دما خواهد بود. همچنین برای روز جمعه سوم اردیبهشت ماه آسمان تا چند ساعت ابری و ابری و وزش باد نیز می آید.

خط افق گرگان در اولین روز سال نو هوا ابری و در نقاط مرتفع باران، برف و در برخی نقاط مه و باد شدید خواهد بود. همچنین در دومین روز از سال آسمان این شهرستان کمتر ابری و ابری است، صبح ها بارش پراکنده باران و مه و به تدریج از ابر کاسته می شود. پیش بینی می شود برای جمعه سوم اردیبهشت ماه هوا ابری تا نیمه ابری و هر چند وقت یکبار با افزایش مه و در برخی نقاط وزش باد همراه باشد.

آسمان ساری در اولین روز بهار هوا ابری و بارانی و وزش باد پیش بینی می شود. در دومین روز از سال آسمان این شهرستان ابری و به تدریج کاهش می یابد و در بعدازظهر جمعه آسمانی صاف و نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

تبریز هم روز چهارشنبه یکم فروردین ماه نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و باران و گاهی مه رقیق پیش بینی می شود. در آسمان این شهرستان در پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه هوا ابری تا ابری گاهی وزش باد و باران و در برخی ساعات مه رقیق می شود. آسمان تبریز در روز جمعه ابری تا ابری گاهی وزش باد و باران پیش بینی می شود.

آسمان اهواز چهارشنبه 11 فروردین ماه ابری تا نیمه ابری با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود. آسمان این شهرستان روز پنجشنبه 11 فروردین صاف و ابری همراه با مه یا مه و وزش باد ملایم در صبح پیش بینی می شود. روز جمعه 12 بهمن ماه هوای اهواز ابری تا نیمه ابری و به تدریج ابری با احتمال بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان بندرعباس در روز اول فروردین ماه آسمانی صاف و نیمه ابری همراه با مه محلی و گرد و خاک و وزش باد و برای پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه آسمانی صاف و ابری همراه با مه و غبار محلی و وزش باد پیش بینی می شود. روز جمعه 12 فروردین ماه آسمان این شهرستان صاف و ابری همراه با مه و غبار محلی و وزش باد است.

آسمان خدا در روز اول سال 1403 باران همراه با وزش باد شدید و بارش پراکنده و در بعدازظهر از ابرها کاسته می شود. پیش بینی می شود آسمان این شهرستان در روز پنجشنبه 11 فروردین نیمه ابری و در روز جمعه 12 فروردین نیمه ابری و در روز جمعه 12 فروردین نیمه ابری همراه با ابر و وزش باد تدریجی و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

آسمان شیراز روز چهارشنبه 10 فروردین ماه هوا مه آلود همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در بعدازظهر کاهش ابر و برای روز پنجشنبه در برخی نقاط صبح مه آلود و در نهایت کمی ابری خواهد بود. وقتی ابرها زیاد می شوند روز جمعه آسمان این شهرستان ابری و به تدریج بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

آسمان قزوین روز چهارشنبه یکم فروردین ماه هوا ابری و تا ساعاتی دیگر موج بارش و گاهی باران و رعد و برق و باد شدید و ابری به تدریج کاهش می یابد. پیش بینی می شود آسمان این شهرستان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در روز جمعه صاف تا کمی ابری و بعد از ظهر گاهی وزش باد و ابری باشد.

بوشهر آسمان در اولین روز سال جدید ابری همراه با وزش باد و در روز پنجشنبه 11 فروردین ماه آسمان ابری همراه با وزش باد و در روز جمعه ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود. ابر با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

آسمان راست در اولین روز از سال جدید هوا ابری تا ابری همراه با مه و بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. در آسمان رشت روز پنجشنبه دوم فروردین نیمه ابری و مه آلود با احتمال بارش باران و گاهی وزش باد و روز جمعه سوم فرودین نیمه ابری تا ابری و مه آلود خواهد بود. گاهی وزش باد با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

آسمان خرم آباد روز چهارشنبه 11 فروردین ماه تا ساعاتی ابری همراه با بارش شدید باران و گاهی رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود. آسمان این شهرستان در روز پنجشنبه 11 بهمن ماه ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد خواهد بود. هوای خورماتو در روز جمعه ابری و در بعدازظهر بارش باران و گاهی رعدوبرق و گاهی افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان مشهد در اوایل فروردین ماه هوا ابری و غبارآلود و گاهی وزش باد و باران خواهد بود. آسمان این شهرستان در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و احتمال بارش شدید باران و گاهی وزش باد شدید و روز جمعه سوم اردیبهشت ماه وضعیت نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وضعیت هوا برای این 15 شهر پر مسافر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وضعیت هوا برای این 15 شهر پر مسافر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه