آمادگی لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

آمادگی لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، فرهاد جواهر فروش وی امروز سه شنبه در جلسه مرکز عملیاتی سفر لرستان از آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران و گردشگران استان خبر داد و اظهار داشت: زمینه برای رسیدگی مسالمت آمیز مردم به امور این ایام مهیا است. نوروز و رمضان و همه وسایل ارایه دهنده خدمات با حداکثر ظرفیت آماده خدمت رسانی در لرستان می باشند.

وی گفت: از سوم اسفند تاکنون 8 هزار و 600 نفر در لرستان مانده اند.

استاندار لرستان نیز گفت: آموزش و پرورش استان با 165 مدرسه و در مجموع یک هزار و 615 کلاس پذیرای بازدیدکنندگان نوروزی است.

جواهر فروشادامه داد: همچنین مکان های دیگری مانند مهمانسراها، هتل ها و مراکز اقامتی مرتبط با گردشگری نیز برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی همچنین گفت: بر اساس آمار پلیس راه 60 درصد تصادفات جاده ای در 30 کیلومتری دروازه های شهری رخ می دهد و در این راستا کمیسیون ایمنی راه های استان طرح 30 تا 60 (بررسی سلامت) را با همکاری اداره راه اجرا کرد. پلیس راهور، اورژانس و هلال احمر در نوروز در حال تردد خواهند بود

استاندار لرستان همچنین گفت: 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد در مواقع اضطراری مانند تصادف، تردد بین درمانگاه یا مناطق صعب العبور فعال هستند و 60 مرکز امدادی در طرح نوروزی فعال هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه