سلاحی جدید به اوکراین رسید/ پتک فرانسوی بر سر روسیه

به گزارش نارنجی، HAMMER مخفف «مهمات مدولار با سرعت بالا و برد وسیع» است. این بمب هوشمند هوا به زمین فرانسوی را می توان در ماموریت های پشتیبانی و حملات عمیق استفاده کرد. فرانسه هر ماه 50 گلوله مهمات به اوکراین می فرستد. HAMMER در زبان انگلیسی به معنای چکش است.

سلاحی جدید به اوکراین رسید/ پتک فرانسوی بر سر روسیه

اوکراین قبلاً بمب های JDAM آمریکایی را دریافت کرده است، اما به دلیل مشکلات کنگره آمریکا، تحویل این سلاح ها به بایدن متوقف شد.

روسیه استفاده از بمب های HAMMER فرانسه در میدان نبرد اوکراین را تایید کرده است. همزمان عکس میگ 29 اوکراینی با این بمب 250 کیلوگرمی نیز در اینترنت دست به دست می شود.

این نارنجک های فرانسوی اساساً کیت های مهارتی برای تبدیل نارنجک های معمولی به سلاح های جهت دار دقیق هستند و در عین حال برد مهمات را نیز افزایش می دهند. این کیت برای بمب های 250، 500 و 1000 کیلوگرمی طراحی و ساخته شده است.

بمب های HAMMER بخشی از بسته تسلیحاتی بزرگتر فرانسوی برای اوکراین است که شامل موشک های کروز Scallop نیز می شود.

اوکراین قصد داشت این بمب افکن های فرانسوی را با اف 16 به میدان نبرد بفرستد اما به دلیل تاخیر در تحویل این جنگنده ها، میگ 29 به عنوان باج خواهی برای این سلاح ها مورد استفاده قرار گرفته است.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلاحی جدید به اوکراین رسید/ پتک فرانسوی بر سر روسیه" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلاحی جدید به اوکراین رسید/ پتک فرانسوی بر سر روسیه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه