باشگاه النصر صدرنشینی الهلال را مشکوک خواند

باشگاه النصر صدرنشینی الهلال را مشکوک خواند

باشگاه النصر در بیانیه ای رهبری الهلال را مشکوک خواند و دروان را به حمایت از الهلال متهم کرد.

به گزارش نارنجی، الهلال در هفته بیست و چهارم لیگ عرب با نتیجه 2 بر یک مقابل زمک به پیروزی رسید.

پیروزی الهلال در این بازی با صحبت ها و حدیث های فراوان و حتی ناراحتی کوزمین سرمربی زمک همراه شد. کوزمین مدعی شد الهلال با کمک داور موفق به پیروزی مقابل تیمش شد.

حذف زمک در دقایق پایانی باعث شد تا الهلال در دقیقه 93 گل پیروزی را به ثمر برساند و به پیروزی های متوالی خود ادامه دهد.

باشگاه النصر که جدی ترین رقیب الهلال برای قهرمانی در لیگ عربستان است، به پیروزی اخیر الهلال واکنش نشان داد و در بیانیه ای نوشت: ما می دانیم، آنها می دانند و همه دنیا می دانند. همه اینها به این دلیل اتفاق افتاد که کریستیانو رونالدو نصر را ترجیح داد.

نکته باشگاه النصر این است که پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر امتیازات ویژه و اضافی برای الهلال در نظر گرفته شد و همین امر باعث موفقیت و هدایت این تیم شد.

عیسی پرتغالی سرمربی الهلال به این جنجال و حاشیه سازی تیمش واکنش نشان داد و گفت چون حریف آنها در زمین نیست به دنبال حاشیه سازی برای تیمش هستند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باشگاه النصر صدرنشینی الهلال را مشکوک خواند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باشگاه النصر صدرنشینی الهلال را مشکوک خواند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه