سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می شود؟

نارنجی:

سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می شود؟

قبل از پایان سال 1402، سایپا هاچ بک جدید خود را به نام اطلس عرضه کرد. بنابراین می توان برآورد خوبی از قیمت اطلس سایپا در بازار داشت.

به گزارش مجله خبری نارنجی، سایپا این خودرو را به عنوان رقیب پژو 207 به بازار عرضه کرده است. اما آیا سایپا اطلس می تواند برنده چنین رقابتی باشد؟

اطلس، به زودی به روز شد!

اگر این روزها در خیابان های شهرهای بزرگ رانندگی کنید، می توانید نسخه ای از اطلس را در ترافیک ببینید. با دیدن این خودرو حقیقتی در ذهن ما نمایان می شود؛ اطلس در اصل همان کوییک است و به غیر از دماغه ماشین، تفاوت دیگری با کوییک ندارد. بنابراین تنها مشوق خریداران برای خرید اطلس، چهره متفاوت این خودرو در جلو و عقب خواهد بود. البته کابین این خودرو نیز کمی با کوییک متفاوت است، اما سبک های به کار رفته در هر دو خودرو یکسان است. به عبارت دیگر، اطلس Fast اکنون کمی به روز شده است!

اکنون می توانید هزاران مدل مختلف اطلس را برای فروش در پلتفرم های خرید و فروش آنلاین خودرو پیدا کنید. البته سایپا از بین چهار تیپ این خودرو تنها اطلس G را عرضه کرد. این نسخه یک نوع کاملا اختیاری از تجهیزات اطلس است.

قیمت رسمی سایپا اطلس جی حدود 400 میلیون تومان است اما برای خرید این خودرو از بازار آزاد باید حدود 530 میلیون تومان هزینه کرد. البته قیمت ها در بازار متغیر است و هر فروشنده ای به دلخواه خود این خودرو را قیمت گذاری کرده است. بنابراین ممکن است فروشنده ای اطلس را با قیمت 510 میلیون تومان تبلیغ کرده باشد در حالی که فروشنده دیگری قیمت خودروی خود را 540 میلیون تومان اعلام کرده است.

نمودار قیمت اطلس سایپا در بازار اسفند 1402:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می شود؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه