هفته بیست و یکم لیگ برتر| جنگ پرسپولیس با گربه سیاه جدید لیگ/ جنگ لالیگایی استقلال و هوادار در دستگردی

هفته بیست و یکم لیگ برتر| جنگ پرسپولیس با گربه سیاه جدید لیگ/ جنگ لالیگایی استقلال و هوادار در دستگردی

تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری نارنجی، تیم های پرسپولیس و استقلال پس از نمایش ضعیف در دربی یکصد و سوم، در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران در تهران به مصاف تیم های پیکان و هوادر خواهند رفت.

پرسپولیس – پیکان

قرمزهای پایتخت از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی میزبان حریف خود خواهند بود. شاگردان اسمار لوس ویرا با 40 امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارند. آنها در ابتدای نیم فصل در خانه آلومینیوم اراک شکست خوردند اما پس از آن مقابل تراکتور، هسین کار، نفت و گاز گچساران و پولا خوزستان به پیروزی رسیدند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

از سوی دیگر تیم پیکان با هدایت رضا عنایتی در نمایشی غیرمنتظره در اصفهان بر توقعات سپاهان غلبه کرد و هفته گذشته موفق شد مقابل ملوان بندرانزلی به برتری برسد. 20 امتیازی شد و با رسیدن به رده یازدهم کمی از منطقه سقوط فاصله گرفت. سرمربی استقلال پیکان به دنبال یک شگفتی دیگر است و می خواهد مقابل تماشاگران میزبان از پرسپولیس امتیاز بگیرد که کار بسیار سختی خواهد بود.

پیش از این دیدار دو تیم در بیست و سومین دوره لیگ برتر 37 بار به مصاف هم رفتند که 27 برد پرسپولیس و 5 برد پیکان و 5 دیدار با تساوی به پایان رسید. پرسپولیس در بازی فردا سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و گیورگی گلسیانی نیز که در دربی به میدان نرفت، ممکن است مقابل پیکان نیز در ترکیب اصلی قرار نگیرد.

هوادار – استقلال

آبی پوشان پایتخت از ساعت 21 با هواداران در ورزشگاه تاسگردی به مصاف هم می روند. آنها با 43 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و برای ادامه رقابت ها به یک پیروزی دیگر مقابل رقیب خود تهرانی نیاز دارند. شایان ذکر است که بازیکنان سابق در 6 بازی مقابل هواداران پیروز شده اند و دور نیست که هفتمین برد مقابل حریف تهرانی رقم بخورد. جواد نکونام در بازی فردا به دلیل محرومیت با امید حامدیفر بازی نمی کند. استقلالی ها در این فصل بازی خوبی برای هواداران نداشتند اما موفق ترین تیم لیگ برتر بودند و با وجود عملکرد ضعیف تری در دربی، صدر جدول را به رقیب سنتی از دست ندادند. .

هاوال که از زمان مسعود سوسی، سرمربی تیمش شکستی را ندیده بود، هفته گذشته در حالی مقابل تراکتورسازی در تبریز شکست خورد که سوسی از روی سکوها بازی شاگردانش را تماشا می کرد. تیم خود را از این سو به آن سو هدایت کنید. بدون شک شجاعی و شاگردانش تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی لیدر لیگ را در ورزشگاه تستگردی بگیرند. شجاعی در دوران بازی نکونام در اوساسونا هم تیمی بود و این دیدار جالب خواهد بود زیرا آنها سابقه حضور در لالیگا را دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و یکم لیگ برتر| جنگ پرسپولیس با گربه سیاه جدید لیگ/ جنگ لالیگایی استقلال و هوادار در دستگردی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و یکم لیگ برتر| جنگ پرسپولیس با گربه سیاه جدید لیگ/ جنگ لالیگایی استقلال و هوادار در دستگردی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه