قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل

قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل

نارنجی/ سمنان مدیرکل انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتلی که با چاقو یک نفر را کشت.

سرهنگ الیرضا شاینی شامگاه 27 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: شب گذشته بر اثر درگیری گروهی 4 گروه در خیابان فردوسی این شهرستان 2 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری مردی با شلیک چاقو به گردن جوان 27 ساله ای را مجروح کرد و سپس پلیس یگان امدادی به محل حادثه شتافت.

سرهنگ شایینی با بیان اینکه ماموران یگان امداد در این عملیات ضربتی به درگیری پایان دادند، گفت: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل و افرادی که دچار درگیری شده بودند دستگیر و به کلانتری 11 آزادی منتقل شدند.

این افسر پلیس تصریح کرد: متاسفانه مصدوم حادثه به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به اعترافات قاتل به دلیل اختلاف شخصیتی اطلاعاتی داد و گفت: تحقیقات تکمیلی و میدانی توسط پلیس آگاهی انجام و قاتل 27 ساله که سابقه بدی داشت در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت. نیروها سیستم قضایی برای پرونده های حقوقی

این افسر انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مصرف مشروبات الکلی و درگیری جزو خطوط قرمز پلیس است و مقابله با مخلان امنیت دستور کار ویژه این فرماندهی است و از خانواده های عزیز نیز درخواست می شود حساسیت بیشتری داشته باشند. برای کنترل فرزندانشان

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه