رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان

رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان

نارنجی/خوزستان در قالب کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان با حضور سردار سلامی، چهار جلد کتاب و تمبر یادبود این کنگره ارایه شد.

اختتامیه کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان پنجشنبه شب با حضور سردار سرلشکر سلامی، سرلشکر حسن شاهوارپور فرمانده معظم کل قوا ولی عصر (عج) در خوزستان و محسن ریزایی برگزار شد.

به گزارش نارنجی، همراه با این مراسم کتاب های راهنمای خمینی، مادر ایران، رازه بی بیجان و فاتحان دژهای زیبا تخریب شد.

ساخت 6 هزار و 430 یادمان، نگارش 200 کتاب تاریخ شفاهی، زندگینامه در حوزه زنان، کودکان و جوانان، ساخت 4 فیلم، نامگذاری 20 هزار و 500 خیابان و جاده شهدا، اهدای 2 هزار و 400 دوزی، نمایش میدانی آستان عشق و… که در چارچوب این کنگره گرفته شد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه