IOS بروزرسانی شد/ هرآنچه باید در خصوص بروزرسانی جدید بدانید

IOS بروزرسانی شد/ هرآنچه باید در خصوص بروزرسانی جدید بدانید

به گزارش خبرگزاری نارنجی و به گزارش مجله خبری نارنجی، اپل دقایقی پیش iOS 17.4 و iPadOS 17.4 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد که چهارمین آپدیت بزرگ سیستم عامل های iOS 17 و iPadOS 17 هستند.

با iOS 17.4، اپل تغییرات گسترده ای در مکانیسم فروشگاه App EU ایجاد کرده است تا به فروشگاه های برنامه جایگزین امکان ارایه سیستم های پرداخت، پشتیبانی از موتورهای مختلف مرورگر و دسترسی NFC را بدهد.

طبق بیانیه اپل، اکنون امکان اجرای بازی ها بر روی پلتفرم های ابری مانند Xbox Cloud Gaming و Nvidia Geforce Now وجود دارد و این سرویس ها می توانند اپلیکیشن های خود را برای آیفون و آیپد منتشر کنند. علاوه بر این، بازی های کوچک و چت بات ها و افزونه های مختلف می توانند از سیستم خرید درون برنامه ای ویژه استفاده کنند.

iOS 17.4 ویژگی های اضافی از جمله ایموجی های جدید و تعویض پادکست در برنامه پادکست و گزارش سلامت باتری (در سری آیفون 15) را به همراه دارد.

به روز رسانی جدید برخی از مشکلات و باگ های سیستم را برطرف کرده و امنیت دستگاه را بهبود می بخشد و ویژگی های جدیدی را به دستیار سیری اضافه می کند. همچنین، ویژگی تشخیص موسیقی به کاربران اجازه می دهد آهنگ هایی را که شناسایی کرده اند به لیست پخش موسیقی اپل خود اضافه کنند.

آپدیت جدید در حال حاضر برای کاربران آیفون و آیپد در دسترس است و با مراجعه به بخش Software Update در تنظیمات دستگاه قابل دانلود است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "IOS بروزرسانی شد/ هرآنچه باید در خصوص بروزرسانی جدید بدانید" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "IOS بروزرسانی شد/ هرآنچه باید در خصوص بروزرسانی جدید بدانید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه