امدادرسانی با بالگرد به ساکنان گرفتار در برف روستای رجوگان از توابع جبالبارز جنوبی

امدادرسانی با بالگرد به ساکنان گرفتار در برف روستای رجوگان از توابع جبالبارز جنوبی

نارنجی/ کرمان فرماندار شهرستان عنبرآباد از نجات 15 خانواده گرفتار در برف توسط بالگرد در روستای راکوگان در جنوب بخشداری جبلبرز خبر داد.

ایزد افشاری پور شامگاه سه شنبه 24 اسفندماه در جلسه بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم روستای راکوگان زیر برف گفت: با رصد استان عنبرآباد، حمایت و مدیریت بحران استانداری انجام شد. با همکاری صمیمانه مدیر اورژانس هوایی و هلال احمر عنبرآباد به 15 خانواده گرفتار در زیر برف روستای راکوگان کمک رسانی شد.

وی همچنین در خصوص تهیه بسته های غذایی و توزیع منازل زیر برف اطلاعاتی داد و گفت: 15 بسته غذایی و سایر مایحتاج مردم زیر برف تحویل مردم شده است.

افشاری پور عدم دسترسی زمینی به روستای راجوگان را یکی از مشکلات امداد رسانی با بالگرد دانست.

فرماندار عنبرآباد از افتتاح راه روستاهای زیر برف در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل عشایر جنوب استان تا سه روز آینده افتتاح می شود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی با بالگرد به ساکنان گرفتار در برف روستای رجوگان از توابع جبالبارز جنوبی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی با بالگرد به ساکنان گرفتار در برف روستای رجوگان از توابع جبالبارز جنوبی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه