رتبه سوم ایران در تامین مالی بین کشورهای اسلامی

وزیر اقتصاد اعلام کرد؛

رتبه سوم ایران در تامین مالی بین کشورهای اسلامی

وزیر دارایی گفت: در ابتدای دهه 90 از نظر تامین مالی اسلامی کمی با کشورهای اسلامی فاصله داشتیم، اکنون در رتبه سوم قرار داریم اما چندین سال است که با رکود و عقب ماندگی تجهیزات و نهادها مواجه هستیم. سال ها. “

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، سید احسان خاندوزی در نهمین همایش مالیه اسلامی که با محوریت توسعه صنعت مالی اسلامی با موضوع پیشگیری از تورم و رشد تولید برگزار شد، اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه یک ماه دیگر آغاز خواهد شد. به اندازه ای که برنامه عدالت اقتصادی در برنامه ششم کاهش یافت و در برنامه هفتم باید جبران شود.

وی همچنین گفت: در اوایل دهه 90 که خودمان را با اقتصاد کشورهای اسلامی مقایسه می کردیم، تفاوت کمی بین ما و آنها وجود داشت. اکنون ایران بر اساس گزارش های سال 2023 در رتبه سوم کشورهای اسلامی قرار دارد.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در سال های گذشته شاهد رکود چندین ساله بوده ایم و این کمبود تجهیزات و نهادها باید با تغییر و اصلاح جبران شود.

خاندوزی ابراز امیدواری کرد تا پایان فروردین ماه نتایج نهایی در خصوص مسایل مالی اسلامی از طریق موسسات تحقیقاتی کشور ارایه و در اردیبهشت ماه منتشر شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رتبه سوم ایران در تامین مالی بین کشورهای اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رتبه سوم ایران در تامین مالی بین کشورهای اسلامی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه