مادران بیماران طیف اتیسم برای حمایت از فرزندان شان دست به کار شدند

مادران بیماران طیف اتیسم برای حمایت از فرزندان شان دست به کار شدند

مادران بیماران طیف اتیسم برای حمایت از فرزندان شان دست به کار شدند

این موضوع به قدری اهمیت دارد که در چند سال اخیر در روز و ماه جهانی آگاهی از اوتیسم، سازمان ملل متحد به پذیرش اوتیسم در جامعه اشاره و دعوت از کشورها و ملل مختلف کرده است.

در ایران بسیاری از مادران شروع به کار کرده اند تا فرزندان اوتیستیک بزرگتر خود را به شرکت در خانه علاوه بر کارهای هنری تشویق کنند تا مهارتی متناسب با سطح عملکرد خود داشته باشند و اعتماد به نفس و عزت نفس داشته باشند. در همین راستا موسسه خیریه دوست اوتیسم که از نگرانی والدین اوتیسمی نسبت به آینده فرزندان خود آگاه است و نگران کیفیت بزرگسالی این کودکان است، در کنار والدین و کودکان اوتیسم از این بازار حمایت کرد.

در این راستا جمعی از والدین اوتیسم، موسسه اوتیسم دوست و مدرسه طراب این مادران و فرزندانشان را گرد هم آوردند تا به جامعه نشان دهند که افراد مبتلا به اوتیسم توانمند و در عین حال تحصیلی هستند و نیاز به برنامه ریزی های بزرگ برای شغل و حرفه خود دارند. . زیرا بزرگ شدن پایان اوتیسم نیست!

اولین نمایشگاه آفرینش های والدین اوتیسم از 16 تا 18 بهمن ماه از ساعت 22 الی 18 در خیابان دولت تهران برگزار می شود و حضور و همراهی شما امیدی برای آینده بزرگسالان خواهد بود.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادران بیماران طیف اتیسم برای حمایت از فرزندان شان دست به کار شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادران بیماران طیف اتیسم برای حمایت از فرزندان شان دست به کار شدند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه