مسلمانان میشیگان چقدر از بایدن کینه دارند؟

مسلمانان میشیگان چقدر از بایدن کینه دارند؟

حمایت بی پایان بایدن از حملات اسراییل پس از طوفان الاقصی که منجر به شهادت بیش از 30 هزار فلسطینی و مجروح شدن 70 هزار نفر و آواره شدن بیش از یک و نیم میلیون نفر از ساکنان غزه شد. نقش نارضایتی مسلمانان آمریکا از بایدن به ویژه در ایالت پاندولی میشیگان.

به گزارش نارنجی، کانال تلگرامی مطالعات استراتژیک آمریکا در مطلبی به این شرح است:
مجله فوروارد، قدیمی ترین مجله یهودی ساکن آمریکا، نتایج یک نظرسنجی را درباره نظر مسلمانان در ایالت میشیگان از شورای روابط آمریکایی-اسلامی منتشر کرد و گزارش داد که 94 درصد مسلمانان در میشیگان رای دادند. در انتخابات دیروز، گزینه عدم تعهد و تنها 4.6 درصد به بایدن رای دادند.

البته همین نظرسنجی در ماه نوامبر انجام شد که در آن 40 درصد از مسلمانان میشیگان «دیگر نامزد»، 25 درصد برای کرنل وست، 13 درصد برای ترامپ، 8 درصد برای بایدن و 8 درصد برای رابرت کندی ترجیح داده اند. جونیور .

حمایت بی پایان بایدن از حملات اسراییل پس از طوفان الاقصی که منجر به شهادت بیش از 30 هزار فلسطینی و مجروح شدن 70 هزار نفر و آواره شدن بیش از یک و نیم میلیون نفر از ساکنان غزه شد. نقش نارضایتی مسلمانان آمریکا از بایدن به ویژه در ایالت پاندولی میشیگان. بایدن در انتخابات 2020 با اختلاف اندکی و با کمک آرای مسلمانان این ایالت توانست ترامپ را شکست دهد و 16 رای الکترال کالج این ایالت را به دست آورد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسلمانان میشیگان چقدر از بایدن کینه دارند؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسلمانان میشیگان چقدر از بایدن کینه دارند؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه