سامانه بارشی جدید برف و باران اصفهان را فرا می گیرد

سامانه بارشی جدید برف و باران اصفهان را فرا می گیرد

نارنجی/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارشی خبر داد: فردا اواخر یکشنبه شب سامانه جدید جوی در استان فعال می شود که تا ساعاتی دیگر در بیشتر مناطق برف می بارد. سه شنبه در استان اصفهان ادامه دارد.

محمدرضا رفیع، کارشناس پیش بینی اداره کل علوم زمین اصفهان در گفت وگو با نارنجی، اعلام کرد: فردا اواخر یکشنبه شب (یکشنبه) سامانه جدید هواشناسی در آن استان فعال می شود و تا ساعاتی دیگر برف می بارد. در

وی با اشاره به اینکه این نابسامانی ها تا روز سه شنبه در استان اصفهان ادامه دارد گفت: با توجه به شکل گیری جوی آرام در استان برای امروز تا فردا آسمان صاف و در اکثر مناطق کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. . فعالیت سامانه جدید بارشی از فردا به صورت بارش باران و برف در این استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات شبانه روز به 8 درجه و در سردترین ساعات 3 درجه کاهش یافته است. خور و بیابانک با 11 درجه و بویین میاندشت با کمتر از 10 درجه گرمترین و سردترین نقاط استان اصفهان در شب و روز بودند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه بارشی جدید برف و باران اصفهان را فرا می گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه بارشی جدید برف و باران اصفهان را فرا می گیرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه