واکنش مدیر گوگل به تصاویر جنجالی تولید شده توسط هوش مصنوعی

واکنش مدیر گوگل به تصاویر جنجالی تولید شده توسط هوش مصنوعی

به گزارش نارنجی، گوگل این سرویس را برای رقابت با ChatGPT OpenAI راه اندازی کرد، اما سرویس هوش مصنوعی گوگل در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است. به همین دلیل مدیر عامل گوگل به طور غیرمستقیم به کارکنان شرکت خود در مورد این سرویس هشدار داده است تا به سرعت خطاهای آن را برطرف کنند.

به گزارش سمافور، هفته گذشته گوگل متوجه شد که سرویس هوش مصنوعی جمینا در حال تولید اطلاعات و تصاویر نادرست درباره موضوعات تاریخی است. این خطاها شامل تصاویر نادرست سربازان نازی، پدران بنیانگذار ایالات متحده و حتی خود بنیانگذاران گوگل بود.

به همین دلایل، این شرکت به طور موقت توانایی جمینا در تولید تصاویر را به حالت تعلیق درآورده و از کاربران عذرخواهی کرده است. همچنین اعلام شد که تولید عکس توسط این سرویس از هفته آینده مجددا در دسترس خواهد بود. اما ماجرا به پایان نرسید و حالا مدیرعامل گوگل به تفصیل درباره این درگیری صحبت کرده است.

بیانیه مدیر عامل گوگل در مورد مشکلات محتوای Gemina

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل در یک یادداشت داخلی به کارمندان گفت که تصاویر و متن های نادرست تاریخی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Gemini گوگل باعث ناراحتی کاربران می شود.

پیچای در یادداشت می گوید که کارمندان شرکت «شور ساعت کار می کنند» تا «پاسخ های متنی و تصویری مشکل ساز در برنامه Gemini» را برطرف کنند. از این رو گوگل تا کنون تمامی این مشکلات را حل نکرده است، اما در تلاش است تا حد امکان این مشکلات را حل کند. پیچای ادامه می دهد: «خطاهای محتوای Jemina کاملا غیرقابل قبول است، اما هیچ سرویس هوش مصنوعی کامل نیست. به خصوص در این مرحله جدید توسعه صنعتی. می دانیم که انتظارات زیادی از ما وجود دارد و تا زمانی که طول بکشد این مشکلات را حل خواهیم کرد.»

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش مدیر گوگل به تصاویر جنجالی تولید شده توسط هوش مصنوعی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش مدیر گوگل به تصاویر جنجالی تولید شده توسط هوش مصنوعی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه