کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی

کاهش محرومیت و عفو مجازات سنگین احمد کهنی

کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی

مدت محرومیت احمد کهنی کاهش و حکم سنگین او بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، مهدی احمد کهنی به دلیل رعایت نکردن شرایط فنی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به مدت دو سال از زندان آزاد شد.

پس از پیوستن زهرا اینچه درگاهی به فدراسیون ژیمناستیک، نامه ای به آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ برای کاهش مدت محرومیت این ژیمناستیک ارسال کرد و در نهایت تایید شد. البته پس گرفتن شکایت به دادگاه داوری ورزش (CAS) مستقیماً بر این بخشش تاثیر گذاشت.

علاوه بر این، حبس احمد کهنی از 8 ماه به دو سال کاهش یافت و با درخواست رییس فدراسیون ایران از جریمه 5 هزار دلاری وی معاف شد تا این ژیمناستیک پس از 16 ماه در مسابقات بین المللی شرکت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش محرومیت و بخشش جریمه سنگین احمدکهنی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه