طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده

طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی از طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید خبر داد و گفت: در نظر گرفتن وظایفی مانند حمایت از نیروی کار، نشاط و سلامت نیروی کار. جامعه کارگری مشکل اصلی ما این است که در کنار ورزش و برنامه از نظر فرهنگی موضوع کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه اصلی است.

محمد چکشیان در گفت وگو با نارنجی. وی از وجود نگرانی در کارخانجات در زمینه آسیب های اجتماعی از جمله بحث سلامت روان، ساخت خانه بهداشت کارگران و پمپ بنزین خبر داد و گفت: مراکز بهداشتی درمانی در شرکت های 50 تا 500 نفری و پمپ بنزین ها. و شرکت هایی با 20 تا 50 کارمند. در این بخش با همکاری وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی و فکری و اجتماعی وزارت بهداشت، مراکزی افتتاح می شود و در آنجا موضوعات آسیب های اجتماعی، سلامت روان، سلامت جسمانی و آموزش های لازم رصد می شود. ایمنی.

وی با بیان اینکه از دیگر مواردی که در این تجمعات رخ می دهد، موضوع آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر است، تاکید کرد: در دولت سیزدهم 10 هزار و 968 جلسه آموزشی برگزار شد که نسبت به دوره قبل 5 برابر شده است. . دوره ها ترکیبی هستند.

معاون فکری و اجتماعی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در ادامه سخنان خود به موضوع آسیب های اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: به دلیل برخی مشکلات و مسایلی مانند سختی کار، محیط های کاری بالاتر از سطح است. از جامعه دوری از خانواده ها و در برخی نقاط آسیب های اجتماعی نیز وجود دارد و این تنها ایران نیست، بنابراین با توجه به وظایفی مانند حفاظت از نیروی کار، جان و سلامت جامعه کارگری موضوع اصلی ماست. در کنار برنامه های ورزشی و فرهنگی، موضوع کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه اصلی و مستند کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کارگری و تولیدی است.

چکیان همچنین درباره آزمایش مواد مخدر در بین جامعه کارگری گفت: چندین سال است که تحقیقات خوبی در این زمینه انجام نشده است و در حال حاضر یکی از برنامه ها انجام تحقیقات جدید و به روزرسانی اطلاعات وزارتخانه در مورد موضوع است. مشکلات آسیب و علل آنها

وی در پاسخ به این سوال که در کدام محیط ها شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه کارگری بیشتر است؟، تصریح کرد: در مناطقی مانند مناطق خصوصی که کار سخت تر، سنگین تر و دور از خانواده است. حضور خانواده بخشی از آسیب را کاهش می دهد. طبیعتا کار باید آسیب های اجتماعی را کاهش دهد اما در حوزه هایی که کار ویژه است این آمار افزایش می یابد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی سند کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه کار/شیوع اعتیاد در مناطق با کار سخت تر و دور از خانواده"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه