یادواره شهدای لاله های روشن تهران برگزار شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

یادواره شهدای لاله های روشن تهران برگزار شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران در پیامی تولد علی اکبر را تبریک گفت.ONE) و روز سیوان خطاب به دانش آموزان گفت: شهدا از بالاترین ثروت دنیای خود که جان انسان است گذشتند. تا نام و یاد شهدا در جامعه و در ما مطرح نشود خسته و ناامید بودن معنایی ندارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما ثروت، ثروت و دارایی های بسیار ارزشمند، گسترده و قابل احترامی مانند حضرت سیدالشهدا، علی اکبر و همه اهل بیت داریم.ONE) E.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 تهران ضمن تشکر از موسسه فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکارانش در مدارس برای میزبانی این مراسم معنوی گفت: هر جا که احساس افسردگی و ناامیدی کردید بهترین راه رهایی از این احساسات است. خالی است است، تماس اخذ شده با اهل بیت(ع)ONE) و شهدای بزرگی خواهند بود.

زمانی نژاد با این اندیشه که رویکرد و روش حضرت علی اکبر(ع)ONE) در مسیر زندگی همیشه احترام و اطاعت از خانواده وجود داشت و می گفت: دانش آموزان و فرزندان عزیزم اگر می خواهید همیشه عزیز خدای مهربان باشید در راهی که پیش روی پدر و مادرتان است به خوبی قدم بردارید زیرا شما هیچ راهی امن تر از این نیست و بدانید که هیچکس در زندگی شما مهربان تر، مهربان تر و وفادارتر از پدر و مادر شما نیست.

رییس آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران به حضور دانش آموزان با خانواده در روز 20 اسفندماه به پای صندوق های رای توصیه کرد و گفت: در انتخابات 20 اسفند به همه دنیا نشان خواهیم داد که ایرانی ها همیشه پرتلاش و پرتلاش ترین مردم هستند مشارکت مشارکت. و مشارکت.” قوی و مستقل هستند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران علم دانشجو با افتخار و احترام.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادواره شهدای لاله های روشن تهران برگزار شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادواره شهدای لاله های روشن تهران برگزار شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه