عربستان وتوی آمریکا برای آتش بس غزه را محکوم کرد

عربستان سعودی و آمریکا آتش بس در غزه را محکوم کردند

عربستان وتوی آمریکا برای آتش بس غزه را محکوم کرد

وزارت امور خارجه عربستان سعودی تصمیم الجزایر برای آتش بس در غزه پیشنهادی آمریکا را محکوم کرد و اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل باید به نقش خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی و جهانی خبرگزاری نارنجی، وزارت امور خارجه عربستان با ابراز تاسف از وتوی قطعنامه ای که خواستار پایان فوری جنگ در نوار غزه است، تاکید کرد که بیشتر شورای امنیت سازمان ملل متحد بیش از هر زمان دیگری نیاز به اصلاحات دارد تا به تعهدات خود در زمینه حفاظت از امنیت و صلح جهانی بدون استانداردهای دوجانبه عمل کند.

عربستان سعودی همچنین نسبت به وخامت اوضاع انسانی در غزه و افزایش عملیات نظامی که امنیت و صلح جهانی را تهدید می کند، هشدار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عربستان وتوی آمریکا برای آتش بس غزه را محکوم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عربستان وتوی آمریکا برای آتش بس غزه را محکوم کرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه