حقوق این گروه از بازنشستگان تغییر می کند/ امروز و فردا منتظر واریزی جدید باشید + جزییات

حقوق این گروه از بازنشستگان تغییر می کند/ امروز و فردا منتظر واریزی جدید باشید + جزییات

حقوق این گروه از بازنشستگان تغییر می کند/ امروز و فردا منتظر واریزی جدید باشید + جزییات

به گزارش خبرخبرآنلاین نارنجی، با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، مستمری و مستمری صندوق سربازی 10 درصد افزایش می یابد.

این در حالی است که از ظهر نهم بهمن ماه حقوق این مستمری بگیران هنوز شروع نشده است. به گفته این مقام مسیول کانون بازنشستگان نیروی انتظامی، افزایش 10 درصدی حقوق امروز یا فردا همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود.

برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در ایام عید

مستمری های سازمان تامین اجتماعی از امروز (30 بهمن) به حساب بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی واریز می شود. در حال حاضر بیش از 4 میلیون مستمری بگیر و مستمری بگیر تامین اجتماعی حقوق می گیرند و حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز می شود.

گفتنی است پرداخت مستمری های تامین اجتماعی از 21 بهمن آغاز و تا 30 بهمن پایان می یابد.

همچنین پس از پایان پرداخت حقوق بهمن ماه، «عیدا» بازنشستگان به حساب آنها واریز می شود. در عین حال برای هر نفر 2 میلیون و 500 هزار تومان، به ازای هر همسر 700 هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل 300 هزار تومان برای مستمری تعلق می گیرد.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حقوق این گروه از بازنشستگان تغییر می کند/ امروز و فردا منتظر واریزی جدید باشید + جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حقوق این گروه از بازنشستگان تغییر می کند/ امروز و فردا منتظر واریزی جدید باشید + جزییات"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه