87 هزار خانوار مددجو امسال «توانمند» شدند/ باید از نهاد حمایتی به نهاد توانمندساز تبدیل شویم

87 هزار خانوار مددجو امسال «توانمند» شدند/ باید از نهاد حمایتی به نهاد توانمندساز تبدیل شویم

87 هزار خانوار مددجو امسال «توانمند» شدند/ باید از نهاد حمایتی به نهاد توانمندساز تبدیل شویم

نارنجی/کرمانشاه دستیار مسیول کمیته امداد امام خمینی (ره) از توقیف 87 هزار خانوار متقاضی کمک در سال جاری خبر داد.

به گزارش نارنجی، جعفر صباغیان، امروز (29 بهمن ماه) در مراسم خوداتکایی پنج هزار خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرماسان، کمیته امداد به نام کمیته امداد معرفی شد. یکی از پر برکت ترین موسسات . . انقلاب اسلامی و افزود: برکت و برکت با دیدگاه فقهی و شرعی امام راحل در ابتدای انقلاب.

وی همچنین گفت: آغاز تاسیس کمیته امداد در اوایل پیروزی انقلاب نشان از اهتمام امام راحل به وضعیت معلولان در جامعه داشت چرا که در عین حال تمام مشکلاتی که انقلاب جدید ما با آن مواجه بود. . ، به تاسیس این نهاد اهمیت داد و تنها پس از گذشت 20 روز از پیروزی انقلاب، کمیته امداد در 23 بهمن 1357 تاسیس شد.

صباغیان به گذشت بیش از 40 سال از عمر پربرکت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این سال ها رهبری عالی رتبه مانند امام راحل به کمیته امداد اهمیت ویژه ای داده و موفق بوده ایم. خانواده های زیادی را در این چهار دهه تحت پوشش قرار دهیم.» و به آنها خدمت کنیم.

وی یکی از راهکارهای اساسی کمیته امداد را تقویت خانواده های تحت حمایت عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که خانواده های تحت حمایت دارای قوت هستند و با حفظ کرامت خود از چرخه نظام خارج می شوند. خانواده کمکی

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) بر تقویت خانواده بیماران تاکید کرد و گفت: فقط باید تا آخر عمر به دو دسته از مردم خدمت کنیم که یکی از آنها سالمندان عزیز هستند. نمی توانند کار کنند و گروه دیگری از بیماران بیمار یا صعب العلاج نمی توانند کار کنند و به غیر از این دو گروه، افراد تحت پوشش دیگری نیز باید در چرخه کار قرار گیرند و قدرت داشته باشند و روی پاهای خود بایستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر افراد و خانواده هایی که می توانند کار کنند در کمیته امداد قرار بگیرند، نمی توانیم به سایر خانواده های نیازمند خدمات ارایه کنیم، زیرا توانایی ها و امکانات ما محدود است، بنابراین خانواده ها باید قوی باشند. و سپس از دایره پشتیبانی خارج می شود. .

وی تاکید کرد: سیاست و هدف ما تبدیل کمیته امداد از یک نهاد حمایتی به یک نهاد قدرتمند است.

صباغیان در ادامه سخنان خود هدف گذاری را رسیدن به 100 هزار خانوار بهره مند در سال جاری اعلام کرد و گفت: به یاری خداوند 87 هزار خانواده توانمند شده و از چرخه کمک خارج شده اند و امروز جشن دستاورد 5 هزار خانوار کرمانشاهی است. استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این قدرت فقط در حوزه های معیشتی و اقتصادی است گفت: در حوزه های فرهنگی، پزشکی، آموزشی و… نیز در حوزه های دیگر هستیم. به عنوان مثال، اگر دانش آموزی در یک کنکور موفقیت چشمگیری کسب کند یا مدال آور المپیاد علمی یا یکی از اعضای هیات علمی شود، در آموزش به موفقیت های کافی رسیده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بسیاری از تجربیات تک رقمی ورودی از خانواده کمیته امداد طی سالیان گذشته بوده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تقدیر از حمایت های دولت سیزدهم و مجلس گفت: دولت و مجلس در سال های گذشته کمک هزینه و حمایت ویژه ای از خانواده کمیته امداد داشته اند. ارزش در نظر گرفتن

نوبیری به انتخابات پیش رو پرداخت و بر لزوم حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: از مردم می خواهیم به نمایندگانی که واقعاً به فکر نیازمندان و مستمندان هستند رای دهند زیرا آثار و نتایج انتخابات آن ها را دیده ایم. نمایندگان

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "87 هزار خانوار مددجو امسال «توانمند» شدند/ باید از نهاد حمایتی به نهاد توانمندساز تبدیل شویم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "87 هزار خانوار مددجو امسال «توانمند» شدند/ باید از نهاد حمایتی به نهاد توانمندساز تبدیل شویم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه