حضور پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مدار بسته

حضور قهرمانان استقلال و پرسپولیس در مدار بسته

حضور پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مدار بسته

جدیدترین قسمت از برنامه «تاریخ بهم خورده» به میزبانی محمدرضا مهدوی (ستاره فوتبال ایران) شنبه 8 بهمن ماه از شبکه دو پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، محمدرضا مهدوی (بازیکن فوتبال ایران) در جدیدترین قسمت از برنامه «تاریخ بسته»; و حسین رفیعی با این پیشکسوت فوتبال ایران با موضوع «سورپرایز» در استودیو برنامه گفت وگوی جالبی خواهد داشت.

محمدرضا مهدوی فوتبال خود را از تیم سپیدرود رشت آغاز کرد و سپس در تیم های داماش گیلان، استیل آذین و استقلال خوزستان فوتبال بازی کرد. او با مهارت خود در ضربات ایستگاهی گل های زیادی به ثمر رسانده است که از آن جمله می توان به گل طالب لو در پیروزی 4-1 پگاه گیلان مقابل استقلال (سال 87)، گل معمارزاده در پیروزی 2-1 داماش گیلان اشاره کرد. گل او به پرسپولیس (1991) رحمتی در برد 2-1 داماش مقابل استقلال (1992) بود و آخرین گل او بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس (1994) بود.

دوربین مخفی شهر این قسمت از برنامه با موضوع برنامه با حضور محمد شعبانپور و حسین رفیع خواهد بود.

برنامه «درگه گیرتی» محصول گروه اقتصادی اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی به کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که آخرین قسمت آن با حضور محمد برگزار شد. . رضا مهدوی شنبه 28 بهمن حوالی ساعت 22:30 از شبکه دو.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مدار بسته" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مدار بسته"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه