زمان بلیت فروشی دیدار سپاهان و الهلال اعلام شد

زمان فروش بلیت بازی سپاهان و الهلال اعلام شد

زمان بلیت فروشی دیدار سپاهان و الهلال اعلام شد

زمان بلیت فروشی دیدار سپاهان و الهلال از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، پس از انتشار مجوز فروش بلیت دیدار تیم های سپاهان ایران و الهلال عربستان، سامانه بلیت فروشی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 24 بهمن ماه 1402 باز است. .’an ve، شروع می شود.

با توجه به دستورات مکرر مقامات آسیایی برای برگزاری بازی، هواداران تنها با ارایه بلیت می توانند وارد ورزشگاه شوند و کسانی که بلیت ندارند از ورود به ورزشگاه خودداری کنند. در غیر این صورت باشگاه با تعقیب کیفری و مجازات انضباطی روبرو خواهد شد.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب هجدهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز پنجشنبه 26 بهمن ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان بلیت فروشی دیدار سپاهان و الهلال اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان بلیت فروشی دیدار سپاهان و الهلال اعلام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه