مدیرعامل دیجی کالا پس از ساعاتی بازداشت ، آزاد شد

مدیرعامل دیجی کالا پس از ساعاتی بازداشت ، آزاد شد

مدیرعامل دیجی کالا پس از ساعاتی بازداشت ، آزاد شد

به گزارش نارنجی، پس از تشکیل پرونده قضایی مجله خبری نارنجی، مدیر این مجموعه امروز برای ساعاتی بازداشت شد و با انجام هماهنگی های لازم اکنون آزاد است.

ارس در گزارشی نوشت در پی تشکیل پرونده حقوقی مجله خبری نارنجی، امروز مدیر این مجموعه برای ساعاتی بازداشت شد و اکنون با هماهنگی های لازم آزاد است.

چند روز پیش حمید میحمیدی، رییس هیات مدیره مجله خبری نارنجی در صفحه ایکس (توییتر) خود نوشت: متاسفانه مسعود طباطبایی مدیرعامل مجله خبری نارنجی علیرغم توضیحات و تلاش های صورت گرفته با دستور دادستانی امنیت از سمت خود برکنار شد. چند روز گذشته برای رفع سوء تفاهم ها. تمام تلاش خود را برای پیگیری موضوع انجام خواهیم داد. امیدواریم هر چه زودتر مسعود عزیز همراه ما باشد.

پیش از این در 29 بهمن ماه پس از انتشار عکس های اعتراض آمیز برخی از محصولات ارایه شده در سایت مجله خبری نارنجی، دادستانی تهران اعلام کرد که این شرکت را متهم کرده است.
در این رابطه پرونده ای در دادگاه عمومی و انقلاب تهران تشکیل شد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل دیجی کالا پس از ساعاتی بازداشت ، آزاد شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل دیجی کالا پس از ساعاتی بازداشت ، آزاد شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه