روند پایدار تامین شیرخشک در کشور / گزارش کمبود نداریم

روند پایدار تامین شیرخشک در کشور / گزارش کمبود نداریم

روند پایدار تامین شیرخشک در کشور / گزارش کمبود نداریم

سخنگوی سازمان غذا و دارو بر عرضه، توزیع و عرضه مستمر شیرخشک در کشور تاکید کرد و گفت: در 45 روز گذشته گزارشی مبنی بر کمبود پودر معمولی در استان های مختلف دریافت نکرده ایم. شیر.”

دکتر سجاد اسماعیلی در گفت وگو با نارنجی: وی در خصوص آخرین وضعیت عرضه شیرخشک در کشور گفت: اکنون روند تامین، توزیع و عرضه شیرخشک در کشور با ثبات است. زیرا در 45 روز گذشته گزارشی مبنی بر کمبود شیرخشک معمولی در استان های مختلف دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه با اصلاح سیاست های پولی و حمایت از تولیدکنندگان، قیمت شیرخشک به ارزش واقعی خود نزدیک شده است، تاکید کرد: البته مصرف کننده شیرخشک را با همان قیمت قبلی دریافت می کند و تغییری نکرده ایم. قیمت برای مصرف کنندگان

اسماعیلی همچنین گفت: در مجموع با حمایت تولیدکنندگان داخلی، هم عرضه شیرخشک و هم توزیع آن افزایش یافت; در آبان ماه بیش از 8 میلیون قوطی شیرخشک معمولی، 12.6 میلیون و حدود 9.5 میلیون قوطی شیرخشک در کشور توزیع شد. در عین حال روند سال گذشته به گونه ای بود که ماهیانه بین 5 تا 5.5 میلیون قوطی شیرخشک توزیع می شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین گفت: در مجموع گزارش های هفتگی که از معاونت های غذا و داروی سراسر کشور و انجمن داروسازان و داروخانه ها دریافت می کنیم نشان از ثبات روند و میزان شیر تازه دارد. در توزیع شرکت ها و داروخانه ها زیرا برندهای مختلف شیرخشک مصرفی از کوچکترین تا بزرگترین داروخانه های کشور به مقدار کافی موجود است و افراد می توانند با در دست داشتن کد ملی کودک و با ثبت کد ملی و درخواست از داروخانه به داروخانه مراجعه کنند. داروخانه. . شناسه رهگیری می توانند شیرخشک را با قیمت قبلی خریداری کنند

اسماعیلی همچنین درباره شیرخشک های شیرخشک به نارنجی گفت: در زمینه شیرخشک فرمولا با تغییر سیاست پولی از تولیدکننده این رشته حمایت شد و به این ترتیب از هفته گذشته مردم می توانند شیرخشک را از طریق شبکه خریداری کنند. به داروخانه بروید و نسخه پزشک و کد ملی فرزندتان را ارایه دهید قیمت را از قبل دریافت کنید. بنابراین آمار عرضه و توزیع در این حوزه نیز ثابت است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه جلساتی با تولیدکنندگان شیرخشک برگزار می شود، گفت: 5 تولیدکننده شیرخشک در کشور فعال هستند و با توجه به نیاز کشور و پیش بینی های انجام شده، با تولیدکنندگان شیرخشک هماهنگ می کنیم. تهیه و برنامه ریزی تولید شیر خشک با تولیدکنندگان. . در کل بعد از باز شدن ارز روند تولید روند خوبی دارد. اگر در آینده به هر دلیلی احساس شود که تولید داخل کفاف جوابگوی نیاز کشور نیست، حتما اقدامات دیگری برای تامین شیرخشک انجام خواهیم داد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روند پایدار تامین شیرخشک در کشور / گزارش کمبود نداریم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روند پایدار تامین شیرخشک در کشور / گزارش کمبود نداریم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه