توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار پایتخت/ بهره برداری از 2000 هکتار کمربند سبز تا 15 اسفند

توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار پایتخت/ بهره برداری از 2000 هکتار کمربند سبز تا 15 اسفند

توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار پایتخت/ بهره برداری از 2000 هکتار کمربند سبز تا 15 اسفند

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران به توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار پایتخت اشاره کرد و اعلام کرد: برای توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار، 1000 میلیارد زمین تملک کرده اند. تومن. مناطق شهر تهران در دو سال اخیر

علی محمد مختاری در گفت وگو با نارنجی. وی درباره روند توسعه کمربند سبز در تهران گفت: امسال بنا به دستور شهردار تهران کار خوبی در اداره توسعه کمربند سبز شهر تهران انجام شد به گونه ای که به بالاترین سطح رسیدیم. مرحله. توسعه 1500 هکتار در سال گذشته تا توسعه 2000 هکتار در سال جاری.

بهره برداری از 2 هزار هکتار از کمربند سبز پایتخت تا 24 اسفندماه سال جاری.

وی همچنین گفت: به این ترتیب امسال 2000 هکتار از کمربند سبز در اطراف شهر تهران و گونه های مولد در سطح قابل توجهی از این 2000 هکتار استفاده شده است. گونه مقاوم، سازگار و درازمدت با شرایط اقلیمی شهر تهران که تا 24 اسفند ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پیامدهای تخریب فضای سبز صرف توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار تهران می شود.

مختاری ادامه داد: در توسعه پارک های محله ای و منطقه ای به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کارهای خوبی انجام شده است. هزینه های تخریب فضای سبز پس از دریافت آن در حساب ویژه ای محاسبه می شود و صرفاً باید برای توسعه فضای سبز در مناطق کمتر برخوردار که مالکیت کمتری بر فضای سبز دارند، استفاده شود.

اعلام 6 منطقه مستلزم توزیع عادلانه فضای سبز در پایتخت

وی همچنین گفت: این عوارض در مناطقی مانند 7، 8، 10، 11، 12 و 17 که زیر 10 متر فضای سبز دارند و توزیع عادلانه فضای سبز در آنها انجام نشده است، هزینه می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت: با توجه به تاکید شهردار تهران، از سال گذشته با تملک عرصه های جنگلی و مناطق G، استفاده از فضای سبز در مناطق کم برخوردار و پرتراکم انجام شد. بافت شهرک در دستور کار قرار گرفت، تحت عنوان پارک های عمومی، فضای سبز بسته شد تا فضای سبز به ازای هر نفر در این مناطق افزایش یابد.

مختاری بیان کرد: امسال 550 میلیارد تومان برای عرصه های جنگلی و G (استفاده از فضای سبز) هزینه شده است و حتی در منطقه ای که مناطق جنگلی وجود ندارد، قطعاتی از زمین تملک و طراحی و ساخت پارک انجام شده است. در عین حال، تعداد سواحل و فضای سبز برای همه در حال افزایش است.

وی همچنین گفت: سال گذشته حدود 450 میلیارد تومان درآمد داشتیم و فکر می کنم با این اقدامات در زمینه تملک اراضی جنگلی در مناطق کم برخوردار، انشالله درآمد عمده ای در این مناطق خواهیم داشت.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار پایتخت/ بهره برداری از 2000 هکتار کمربند سبز تا 15 اسفند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار پایتخت/ بهره برداری از 2000 هکتار کمربند سبز تا 15 اسفند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه